fbpx Nova & AHI CARRIER: Συνεργασία με στόχο τη κεντρική διαχείριση και το δυναμικό καταμερισμό τηλεπικοινωνιακών πόρων | MEDIA | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
MEDIA
ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Nova & AHI CARRIER: Συνεργασία με στόχο τη κεντρική διαχείριση και το δυναμικό καταμερισμό τηλεπικοινωνιακών πόρων

Nova & AHI CARRIER
28|11|2019 | 19:55
Nova & AHI CARRIER

Η AHI CARRIER Νότιας Ανατολικής Ευρώπης Κλιματισμού Α.Ε. και η Nova, κορυφαίος πάροχος οικιακής ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στην Ελλάδα, προχώρησαν σε συνεργασία για παροχή υπηρεσιών διεθνούς διασύνδεσης και cloud τηλεφωνικού κέντρου (vPBX).

Η υλοποίηση της σχετικής συνεργασίας είχε ως στόχο τη κάλυψη των πολύπλοκων αναγκών επικοινωνίας μεταξύ όλων των χωρών διαχείρισής της, καθώς και τη βελτιστοποίηση του κόστους δημιουργίας μιας πλατφόρμας επικοινωνίας με δυνατότητες δυναμικής ανάθεσης πόρων ανά χώρα.

Η AHI CARRIER με έδρα την Αθήνα, διαχειρίζεται τα γραφεία Ελλάδας, Βουλγαρίας, Ρουμανίας, Αυστρίας και Τσεχίας. Η ανάγκη για κεντρικοποιημένη διαχείριση τηλεπικοινωνιακών πόρων και κέντρων κόστους, ανέδειξε την αξία μιας κεντρικοποιημένης cloud πλατφόρμας επικοινωνίας εικονικών τηλεφωνικών κέντρων, σε συνδυασμό με ασφαλή MPLS VPN διασύνδεση.

Η συνολική λύση που σχεδιάστηκε σε συνεργασία των δύο πλευρών, περιλάμβανε διασύνδεση όλων των χωρών με μισθωμένες γραμμές σε ένα κλειστό International MPLS VPN δίκτυο, μισθωμένη πρόσβαση στο Internet και IP τηλεφωνία στα γραφεία της Ελλάδας, σε συνδυασμό με υπηρεσίες vPBX με δυνατότητες Unified Communication & Collaboration σε Ελλάδα και εξωτερικό. Τέλος, για την ευθυγράμμιση με τα πλάνα Disaster Recovery και Business Continuity της AHI CARRIER, προσφέρθηκε επιπλέον και η υπηρεσία Cloud Server Backup για απομακρυσμένη αποθήκευση σημαντικών δεδομένων. Η εγγύτητα των χωρών και η μικρή διαφορά τοπικών ωρών, διευκόλυνε το συνολικό Project. Η υψηλή απόδοση και ποιότητα επικοινωνίας μεταξύ των ατόμων της ομάδας έργου των δύο εταιριών, μείωσε στο ελάχιστο τις όποιες δυσκολίες ενός κατά τα άλλα διεθνούς εμβέλειας έργου.

Η Nova, συμβάλλει στην ανάπτυξη της ελληνικής επιχείρησης και στην εξυπηρέτηση των διαρκώς μεταβαλλόμενων αναγκών της, ως ο πάροχος που προσφέρει εξειδικευμένες και τεχνολογικά προηγμένες λύσεις, με δίκτυο και εξοπλισμούς νέας γενιάς.

Για περισσότερες λεπτομέρειες για τις Business Υπηρεσίες επισκεφθείτε το www.nova.gr/business & www.linkedin.com/showcase/nova-businessservices/

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ