Γ.Κατσογιάννης: Με καθοριστική συμβολή τηλεπικοινωνιών και συνδρομητικής τηλεόρασης, η επιτυχής αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID-19

Forthnet

Το Internet και η συνδρομητική τηλεόραση αυτήν περίοδο που «Μένουμε Σπίτι» λόγω της πανδημίας COVID-19, αποτελούν την καλύτερη συντροφιά για επικοινωνία και ψυχαγωγία χιλιάδων νοικοκυριών και επιχειρήσεων.

Για να μπορέσουν όμως οι οικογένειες και οι επαγγελματίες να έχουν απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που ζούμε κάποιοι άνθρωποι εργάζονται με επαγγελματική ευσυνειδησία, μεράκι, πάθος και καινοτομία προκειμένου να απολαμβάνουμε όλοι εμείς ποιοτική ψυχαγωγία και αξιόπιστη επικοινωνία.

Με αυτή την αφορμή μίλησε στην εφημερίδα «ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ» ο κ. Γρηγόρης Κατσογιάννης, CorporateAffairs & CommunicationDirector της Forthnet, της εταιρείας που έφερε το Internet και τη συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα και η οποία «γεννήθηκε» πριν από 24 χρόνια στο Ηράκλειο της Κρήτης μέσα από έναν ερευνητικό ακαδημαϊκό φορέα, το Ινστιτούτο Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) και αποτελεί το πρώτο επιτυχημένο παράδειγμα ακαδημαϊκού “Spin Off” στην Ελλάδα. «Είναι αδύνατο να φανταστεί κάποιος πως η κοινωνία μας θα αντιμετώπιζε τα, τόσο απαραίτητα για την διαφύλαξη της δημόσιας υγείας, μέτρα ’’κοινωνικής αποξένωσης’’, αν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι δεν πρόσφεραν ολοκληρωμένες υπηρεσίες, παρέχοντας στις “εγκλωβισμένες οικογένειες” κάθε μορφή επικοινωνίας και ψυχαγωγίας. Οι υπηρεσίες, που υλοποιούνται σήμερα μέσω των τηλεπικοινωνιακών δικτύων, εξασφαλίζουν την αδιάλειπτη επικοινωνία πολιτών, επιχειρήσεων και δημόσιων υπηρεσιών και εγγυώνται την απρόσκοπτη λειτουργία της πολιτείας αλλά και την κοινωνική συνοχή».

Ο Γρηγόρης Κατσογιάννης, CorporateAffairs & CommunicationDirector της Forthnet

Για να προσθέσει στη συνέχεια αναφορικά με την αύξηση στην κίνηση των δικτύων και το πλεονέκτημα της δορυφορικής μετάδοσης: «Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι έχουν αναλάβει αυτή την κρίσιμη αποστολή να την φέρουν εις πέρας και η Forthnet επιδιώκει να το πετύχει αφιερώνοντας κάθε διαθέσιμο πόρο της. Είναι γεγονός ότι η κίνηση στo τηλεπικοινωνιακό μας δίκτυο έχει αυξηθεί ιδιαίτερα την περίοδο της πανδημίας και σύμφωνα με τις καταγραφές μας η αύξηση μεσοσταθμικά είναι της τάξης του 50%, με παρόμοια συμπεριφορά σε όλα τα γεωγραφικά διαμερίσματα της χώρας. Παράλληλα, η εταιρεία μας χάρη στη δορυφορική μετάδοση των προγραμμάτων συνδρομητικής τηλεόρασης εξασφαλίζει σε όλους τους συνδρομητές της, αδιαλείπτως και χωρίς κανένα πρόβλημα, την παροχή των τηλεοπτικών της καναλιών με εικόνα High Definition, εν αντιθέσει με τις ιντερνετικές πλατφόρμες που έχουν γυρίσει σε χαμηλότερες ποιότητες εικόνας(SD) και αρκετά συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα μετάδοσης. Έτσι δημιουργούμε και τον απαιτούμενο «χώρο» ώστε τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα να είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν ακόμα και τις πιο απαιτητικές ανάγκες εφαρμογών επικοινωνίας και ομαδικής απομακρυσμένης εργασίας και τηλεκπαίδευσης. Επίσης θα πρέπει να επισημάνουμε ότι αυτή την περίοδο η εταιρεία μας, για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών επικοινωνίας και τηλεργασίας έχει προχωρήσει σε αναβάθμιση των δικτυακών υποδομών, καθώς έχουν προστεθεί νέα κυκλώματα και εξοπλισμοί προκειμένου, να διαχειριστούμε αποτελεσματικά την αυξημένη κίνηση του τηλεπικοινωνιακού μας δικτύου. Και είναι πολύ σημαντικό να αναδειχθεί, ότι οι εταιρείες τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών κατάφεραν να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στον τεράστιο φόρτο που αντιμετώπισαν τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα, την ίδια στιγμή που άλλοι κλάδοι, αντιμετωπίζουν τεράστιες δυσκολίες να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση των υπηρεσιών τους».

Σε αυτό το περιβάλλον, που πρωταρχικό μέλημα αποτελεί η υγεία των ανθρώπων και ο περιορισμός της εξάπλωσης του κορωνοϊού, έρχονται οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών και συνδρομητικής τηλεόρασης να συνδράμουν στην καθημερινές ανάγκες των πολιτών και των επιχειρήσεων για επικοινωνία, τηλεργασία, τηλεκπαίδευση και ψυχαγωγία.

Ο Γρηγόρης Κατσογιάννης μας αναφέρει πως αντιμετωπίζει η Forthnet το θέμα της πανδημίας: «Η εταιρεία μας, αντιμετωπίζει την κρίση του νέου κορωνοϊού με αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα την υγεία όλων μας. Ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες των Δημόσιων Υγειονομικών Αρχών και συνεχίζουμε να λαμβάνουμε παραπάνω και από τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να συμβάλουμε σημαντικά στον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού SARS-CoV-2. Από τις πρώτες μέρες εκδήλωσης της κρίσης το 90% των εργαζομένων μας έχει μεταφερθεί σε πρόγραμμα τηλεργασίας και στις εγκαταστάσεις της εταιρείας έχει παραμείνει μόνο το απαραίτητο προσωπικό ασφαλείας. Αντίστοιχα μέτρα προφύλαξης και προστασίας έχουμε λάβει τόσο για το προσωπικό των καταστημάτων μας, που έχουν εξαιρεθεί από το lockdown και παραμένουν ανοιχτά μόνο για παροχή υποστήριξης προς τους συνδρομητές μας, όσο και για το προσωπικό του δικτύου τεχνικής υποστήριξης που πραγματοποιεί εργασίες στους χώρους των πελατών μας».

Παράλληλα, ο Corporate & Affairs Communication Director της Forthnet αναφέρθηκε και στο ακανθώδες θέμα της πειρατείας που συνεχίζει να αποτελεί μάστιγα ακόμη και σε καιρό πανδημίας: «Η ‘’μάχη’’ κατά της πειρατείας είναι διαρκής και δεν αποκτά και μια ιδιαίτερη σημασία σε αυτή την κρίσιμη περίοδο της πανδημίας COVID-19. Για τη Forthnet υπήρξε πάντα θέμα ιδιαίτερης σημασίας η προστασία της πνευματικής της ιδιοκτησίας, αλλά και η προστασία πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων των δημιουργών, ερμηνευτών και λοιπών συντελεστών των προβαλλομένων έργων. Εξάλλου η σημαντικότερη συνέπεια του φαινομένου της ‘πειρατείας’ είναι η τεράστια ζημία που προκαλείται, τόσο στις εταιρείες συνδρομητικών ραδιοτηλεοπτικών υπηρεσιών, όσο και στο ελληνικό δημόσιο και κατ’ επέκταση στην ίδια την ελληνική κοινωνία και στους Έλληνες φορολογουμένους. Το ‘μαύρο χρήμα’ που διακινείται αποστερεί πολύτιμους πόρους από όλη την οπτικοακουστική βιομηχανία, καθώς τα έσοδα που χάνονται οδηγούν τις εταιρείες σε περιορισμό των δραστηριοτήτων τους και τελικά σε μείωση των θέσεων εργασίας»τόνισε αρχικά για να προσθέσει στη συνέχεια: «Τη στιγμή που όλος ο κόσμος πλήττεται από την πανδημία και οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών και συνδρομητικής τηλεόρασης διαθέτουν κάθε πόρο τους, για την απρόσκοπτη λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών δικτύων τους, προς όφελος των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και τον….ιό της πειρατείας. Που θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά αν οι αρμόδιες αρχές έκαναν….shutdown στα παράνομα συστήματα. Η πρόταση για την άμεση αντιμετώπιση της πειρατείας είναι το λεγόμενο dynamic blocking, η δυνατότητα δηλαδή, με μια πολύ σύντομη διαδικασία, να κατεβάζουν και να μπλοκάρουν όλοι οι Internet Service Providers (ISPs) τον παράνομο ιδιοκτήτη, ειδικά στις περιπτώσεις των ζωντανών αθλητικών μεταδόσεων. Εκεί ουσιαστικά είναι και το μεγάλο «στοίχημα» για την καταπολέμηση της πειρατείας. Αυτό το μέτρο εφαρμόζεται ήδη με πολύ μεγάλη επιτυχία σε λοιπές ευρωπαϊκές χώρες, προεξάρχουσας της Αγγλίας».

Κλείνοντας, ο κ. Κατσογιάννης έστειλε ένα μήνυμα «Όλοι εμείς που απαρτίζουμε την οικογένεια της Forthnet, μένουμε ενωμένοι, μένουμε ομάδα και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε με έμπρακτο τρόπο τα χιλιάδες νοικοκυριά και επιχειρήσεις και όλους όσους συνεργάζονται με την εταιρεία μας. Ενωμένοι δίνουμε όλοι μαζί τη μάχη απέναντι στην πανδημία, ακολουθούμε τις οδηγίες των δημόσιων αρχών και ευελπιστούμε ότι σε σύντομο χρονικό ότι θα επανέλθει η κανονικότητα. Μέχρι τότε, «Μένουμε Σπίτι. Μένουμε Παρέα» με τις υπηρεσίες Nova!».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ