To Twitter του Μασκ βάζει τέλος στην απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων «τις επόμενες εβδομάδες»

Ο ιδιοκτήτης του Twitter, Έλον Μασκ / Φωτογραφία αρχείου: Shutterstock

Το Twitter σχεδιάζει να άρει την απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων, λέγοντας ότι θα επιτρέψει αμέσως περιεχόμενο επί πληρωμή βάσει ζητημάτων στην πλατφόρμα, ενώ οι πολιτικές διαφημίσεις θα επιστρέψουν «τις επόμενες εβδομάδες».

Η ανακοίνωση έρχεται καθώς οι διαφημιστές εγκατέλειψαν μαζικά την πλατφόρμα μετά την εξαγορά της από τον Έλον Μασκ τον περασμένο Οκτώβριο, την οποία ακολούθησε έξαρση στη ρητορική μίσους και την αποκατάσταση αρκετών δεξιών λογαριασμών που είχαν απαγορευτεί στο παρελθόν.

Η κίνηση ευθυγραμμίζει επίσης το Twitter με πολλές από τις άλλες μεγάλες εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook της Meta και το YouTube της Google, που επιτρέπουν αμφότερα πολιτικό περιεχόμενο επί πληρωμή. Μια αξιοσημείωτη εξαίρεση είναι το TikTok της ByteDance, το οποίο εξακολουθεί να απαγορεύει τις πολιτικές διαφημίσεις. Η άρση των απαγορεύσεων σε διαφημίσεις από πολιτικούς και ομάδες - οι οποίες έχουν τεθεί σε ισχύ από το 2019 - θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει σε περισσότερα έσοδα για το Twitter.

Αναστροφή πορείας στο Twitter

Ο λογαριασμός του Twitter Safety ανακοίνωσε τις αλλαγές σε μια ανάρτηση το απόγευμα της Τρίτης, λέγοντας: «Πιστεύουμε ότι η διαφήμιση για συγκεκριμένους σκοπούς μπορεί να διευκολύνει τη δημόσια συζήτηση γύρω από σημαντικά θέματα. Σήμερα, χαλαρώνουμε την πολιτική διαφημίσεων για τέτοιες διαφημίσεις στις ΗΠΑ».

Το Twitter ανακοίνωσε επίσης σχέδια για επέκταση της πολιτικής διαφήμισης, αλλά δεν όρισε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο πέρα ​​από κάποιες «εβδομάδες». Είναι η τελευταία μιας σειράς κινήσεων του Μασκ, που έχουν αντιστρέψει πολιτικές που είχαν τεθεί σε εφαρμογή από τον πρώην CEO και συνιδρυτή της πλατφόρμας Τζακ Ντόρσεϊ. Ο Ντόρσεϊ απαγόρευσε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις τον Νοέμβριο του 2019 με το επιχείρημα ότι η πληρωμή για διεύρυνση της πολιτικής εμβέλειας «έχει σημαντικές επιπτώσεις που η σημερινή δημοκρατική υποδομή μπορεί να μην είναι έτοιμη να χειριστεί».

Ο Μασκ αναμόρφωσε ριζικά το Twitter αφότου το αγόρασε έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων, απολύοντας χιλιάδες υπαλλήλους και προκαλώντας μια μαζική έξοδο κορυφαίων στελεχών. Πριν από την εξαγορά του Μασκ, το 90% των εσόδων του Twitter προέρχονταν από διαφημίσεις, αλλά οι μεγάλοι διαφημιστές έχουν αποχωρήσει μετά τη νέα πολιτική περιεχομένου του Μασκ.

Ο δισεκατομμυριούχος κυκλοφόρησε μια ανανεωμένη έκδοση της μηνιαίας συνδρομητικής υπηρεσίας Twitter Blue έναντι οκτώ δολαρίων στα τέλη του περασμένου έτους και η άρση των απαγορεύσεων των πολιτικών διαφημίσεων θα μπορούσε να είναι μια άλλη πηγή εσόδων για την εταιρεία.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Twitter Έλον Μασκ διαφημίσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ