Το TikTok θέλει να εδραιώσει το μοντέλο «Social Shopping» στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Οι αγορές μέσω των Social Media είναι αρκετά διαδεδομένες στην Ασία και η γνωστή πλατφόρμα σύντομων βίντεο πιστεύει ότι είναι κάτι που μπορεί να λειτουργήσει και στις ΗΠΑ.
Βέβαια η επιτυχία δεν είναι δεδομένα και δεν αποκλείεται να υπάρξουν πολιτικές παρεμβάσεις. Ωστόσο το TikTok έχει καταφέρει να ταράξει τα νερά στον τομέα των Social Media και οι λιανοπωλητές όπως η Amazon ίσως θα πρέπει να προετοιμάζονται για ισχυρότερο ανταγωνισμό.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο economistas.gr.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο