fbpx Δεν τη γλίτωσε ο Σαλβίνι -Υπό διερεύνηση για τη χρήση κρατικών αεροσκαφών για τις μετακινήσεις του | ΚΟΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΚΟΣΜΟΣ
ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Δεν τη γλίτωσε ο Σαλβίνι -Υπό διερεύνηση για τη χρήση κρατικών αεροσκαφών για τις μετακινήσεις του

Ματέο Σαλβίνι
12|12|2019 | 11:02
Ματέο Σαλβίνι -Φωτογραφία: AP/Andrew Medichini

Τελικά, ο ηγέτης της Λέγκας, Ματέο Σαλβίνι δεν απέφυγε τις δικαστικές περιπέτειες για τη χρήση των υπηρεσιακών εναέριων μέσων του ιταλικού κράτους για προσωπική του χρήση, ενόσω ασκούσε τα καθήκοντά του υπ. Εσωτερικών.

Η εισαγγελία της Ρώμης, μετά τη διαβίβαση του σχετικού φακέλου από το οικονομικό δικαστήριο, ενέγραψε το όνομα του Σαλβίνι στον κατάλογο των υπό διερεύνηση προσώπων, τον οποίο απέστειλε στο ειδικό δικαστικό όργανο (Tribunale dei ministri) που ερευνά τις πιθανές παραβάσεις που έχουν διαπραχθεί από φυσικά πρόσωπα κατά την υπουργική τους θητεία.

Στην υπόθεση των κατά παράβαση της διαδικασίας πτήσεων ερευνώνται οι μετακινήσεις του Σαλβίνι με εναέρια μέσα της αστυνομίας και του πυροσβεστικού σώματος. Τον περασμένο Μάιο, η εφημερίδα La Repubblica είχε αναδείξει το γεγονός ότι ο Σαλβίνι συνδύαζε τις υπηρεσιακές του μετακινήσεις με κομματικές εκδηλώσεις στις ίδιες, ή γειτονικές περιοχές και για τα ταξίδια του χρησιμοποιούσε κρατικά αεροσκάφη, ή ελικόπτερα.

Ο φάκελος «Σαλβίνι»

Σύμφωνα με τον φάκελο του οικονομικού δικαστηρίου «20 πτήσεις με το αεροσκάφος Ρ-180 (που επονομάζεται η «Φεράρι των ουρανών») και 14 πτήσεις με ελικόπτερα των υπηρεσιών δημόσιας τάξης», χρησιμοποιήθηκαν πέραν των νόμιμων ορίων από τον Σαλβίνι «και από πρόσωπα που τον συνόδευαν», κρίνοντας πως είναι «παράνομη η επιλογή να επιτραπεί η χρήση των άνωθεν αναφερθέντων πτητικών μέσων με σκοπό τις εναέριες μετακινήσεις του υπουργού και του προσωπικού που τον συνόδευε».

Το ίδιο το οικονομικό δικαστήριο αρχειοθέτησε τη δική του έρευνα και διαβίβασε την υπόθεση σε άλλα δικαστικά όργανα, διότι όσον αφορά τη δική του δικαιοδοσία «δεν διαπίστωσε οικονομικό κόστος πολύ σημαντικότερο από εκείνο που θα συνεπαγόταν η χρήση από το υπουργείο Εσωτερικών πτήσεων από εμπορικές αεροπορικές εταιρείες».Πλέον, η κρίση για την παράνομη χρήση αυτών των πτητικών μέσων εναπόκειται στο δικαστικό όργανο για ευθύνες υπουργών.

Πηγές: Il Fatto Quotidiano, huffingtonpost.it

ΣΧΟΛΙΑ