Τα διόδια στα Στενά του Ορμούζ θα μπορούσαν να προκαλέσουν «απόλυτο χάος» προειδοποίησε ο Μάρκο Ρούμπιο.
Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ επανέλαβε σήμερα την αντίθεση της Ουάσινγκτον στην επιβολή τελών διέλευσης στο Στενό του Ορμούζ, δηλώνοντας ότι αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει «απόλυτο χάος».
«Εάν δεχθούμε ότι μπορούμε να επιβάλλουμε χρέωση για τη χρήση μιας διεθνούς θαλάσσιας οδού διότι βρίσκεται κοντά στο έδαφός μας, αυτό θα εξαπλωνόταν στον κόσμο σαν επιδημία», δήλωσε ο Μάρκο Ρούμπιο, σε συνάντηση με τους ομολόγους του από το Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου (CCG) στη Μανάμα (Μπαχρέιν).
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο