Αυστραλία: Πρώτος θάνατος από θρόμβωση που συνδέεται με το εμβόλιο της AstraZeneca | ΚΟΣΜΟΣ | iefimerida.gr

Αυστραλία: Πρώτος θάνατος από θρόμβωση που συνδέεται με το εμβόλιο της AstraZeneca

Εμβόλιο της AstraZeneca για την Covid-19
Εμβόλιο της AstraZeneca για την Covid-19 / AP Photo/Darko Vojinovic
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε «πιθανή» σύνδεση με το εμβόλιο της AstraZeneca για την Covid-19 απέδωσε ο αρμόδιος εποπτικός φορέας φαρμάκων στην Αυστραλία τον θάνατο μιας 48χρονης διαβητικής γυναίκας, η οποία εμφάνισε θρόμβους μετά τον εμβολιασμό της.

Όπως ανέφερε ο φορέας Therapeutic Goods Administration, ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο θάνατος της γυναίκας στη Νέα Νότια Ουαλία, τέσσερα 24ωρα μετά τον εμβολιασμό της, πιθανώς συνδέεται με το εμβόλιο της AstraZeneca, η χρήση του οποίου έχει περιοριστεί την τελευταία εβδομάδα στη χώρα. «Ελλείψει εναλλακτικής αιτίας για το κλινικό σύνδρομο, η Ομάδα Έρευνας Ασφάλειας Εμβολίων (VSIG) πιστεύει ότι θα πρέπει να υποτεθεί στην παρούσα φάση μια αιτιακή σχέση με το εμβόλιο», επισήμανε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για το τρίτο σπάνιο κρούσμα θρόμβωσης που συνδέεται με το εμβόλιο της ΑstraZeneca και καταγράφεται στην Αυστραλία, αλλά το πρώτο θανατηφόρο.

Σύμφωνα με τις Αρχές, η γυναίκα είχε λάβει το εμβόλιο αυτό στις 8 Απριλίου, πριν από τη σύσταση της κυβέρνησης να προτιμάται το σκεύασμα της Pfizer για άτομα κάτω των 50 ετών.

Ακολουθήστε το iefimerida.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο iefimerida.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ AstraZeneca εμβόλιο Αυστραλία θάνατος
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ