Πελάτες ξενοδοχείων βρέθηκαν ξαφνικά στον δρόμο με τις βαλίτσες τους μετά από αιφνιδιαστική πτώχευση εταιρείας [βίντεο] - iefimerida.gr

Πελάτες ξενοδοχείων βρέθηκαν ξαφνικά στον δρόμο με τις βαλίτσες τους μετά από αιφνιδιαστική πτώχευση εταιρείας [βίντεο]

ξενοδοχείο
Πελάτες ξενοδοχείων βρέθηκαν στον δρόμο μετά από αιφνιδιαστική πτώχευση εταιρείας
EΠΙΜΕΛΕΙΑ:
ΕΛΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ

Πελάτες ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο εκδιώχθηκαν από τα δωμάτιά τους μετά την αιφνίδια κατάρρευση εταιρείας που συνεργάζεται με τα Marriott.

Η εταιρεία βραχυχρόνιων ενοικιάσεων Sonder ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι σκοπεύει να υποβάλει αίτηση πτώχευσης, μία ημέρα αφότου η Marriott International δήλωσε ότι η συμφωνία χρήσης του ονόματος μεταξύ των δύο εταιρειών έληξε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως εξηγεί το CNBC, η συμφωνία, που υπογράφηκε τον Αύγουστο του 2024, έδινε τη δυνατότητα για κρατήσεις στα ξενοδοχεία της Sonder μέσω της ιστοσελίδας Bonvoy της Marriott, και θεωρούνταν ευρέως σαν σανίδα σωτηρίας για την εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, η οποία αντιμετώπισε οικονομικά προβλήματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 και μετά την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο μέσω συγχώνευσης με SPAC το 2022.

Σε ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε την Κυριακή, η Marriott ανέφερε ότι η 20ετής συμφωνία αδειοδότησης «δεν ισχύει πλέον», επικαλούμενη ως αιτία τη «μη τήρηση υποχρεώσεων» από την πλευρά της Sonder.

Από τη μεριά της η Sonder δήλωσε τη Δευτέρα ότι κατέβαλε «εκτενείς προσπάθειες» για να βελτιώσει τα οικονομικά της μετά την ανακοίνωση της Marriott, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Η Τζάνις Σίαρς, προσωρινή διευθύνουσα σύμβουλος της Sonder, δήλωσε ότι τεχνικά προβλήματα ενσωμάτωσης με την ιστοσελίδα Bonvoy της Marriott προκάλεσαν «σημαντικά, απροσδόκητα κόστη ενσωμάτωσης, καθώς και απότομη μείωση των εσόδων». «Είμαστε συντετριμμένοι που φτάσαμε στο σημείο όπου η εκκαθάριση είναι η μόνη βιώσιμη επιλογή», πρόσθεσε η Σίαρς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία, που κάποτε είχε χαρακτηριστεί unicorn (σ.σ.: πολύ υψηλής αξίας) και αποτιμήθηκε στα 1,9 δισ. δολάρια κατά την είσοδό της στο χρηματιστήριο, δήλωσε ότι σχεδιάζει να κινήσει διαδικασίες πτώχευσης και στο εξωτερικό.

Η Sonder, η οποία δραστηριοποιείται σε 40 πόλεις παγκοσμίως, παρουσιαζόταν ως συνδυασμός Airbnb και ξενοδοχείου, προσφέροντας μακροχρόνιες διαμονές σε τεχνολογικά εξοπλισμένα ακίνητα, δημοφιλή στους εργαζόμενους εξ' αποστάσεως. Η εταιρεία λειτουργούσε πολλά ξενοδοχεία μέσω μακροχρόνιων μισθώσεων, ακολουθώντας μια «κεφαλαιουχικά βαριά» στρατηγική που πλέον πολλοί στον χώρο της φιλοξενίας αποφεύγουν.

Πελάτες ξενοδοχείων βρέθηκαν στον δρόμο

Πελάτες των ξενοδοχείων της Sonder αιφνιδιάστηκαν από την είδηση και ορισμένοι υποστήριξαν ότι τους ζητήθηκε να εγκαταλείψουν τα δωμάτιά τους σε λιγότερο από 24 ώρες.

Μία ταξιδιώτισσα, η Connie Yang, είπε στο CNBC ότι είχε προπληρώσει διαμονή στο Sonder Battery Park στη Νέα Υόρκη από 7 έως 17 Νοεμβρίου. Την Κυριακή 9 Νοεμβρίου, έλαβε email που την ενημέρωνε ότι έπρεπε να εκκενώσει το ξενοδοχείο έως τις 9 π.μ. της επόμενης ημέρας, όπως είπε. Σύμφωνα με την ίδια μέλη του προσωπικού της Sonder έκλαιγαν καθώς «δεν ήξεραν τίποτα». Το πρωί της Δευτέρας, «οι άνθρωποι έτρεχαν πανικόβλητοι να φύγουν πριν κλειδώσουν το κτίριο», περιέγραψε και τόνισε: «Τηλεφώνησα στην Marriott και μίλησα με [έναν] προϊστάμενο, ο οποίος είπε ότι δεν τους επιτρεπόταν να μας δώσουν καλύτερες τιμές… ούτε επρόκειτο να μας βρουν δωμάτια». Η ίδια είχε κάνει την κράτηση μέσω της Booking.com και όπως ανέφερε ένας εκπρόσωπος της πλατφόρμας τη διαβεβαίωσε ότι θα λάβει επιστροφή χρημάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άλλοι ταξιδιώτες μοιράστηκαν τις ιστορίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μία χρήστης του TikTok, ονόματι Avery, από το Έντμοντον, μοιράστηκε ένα βίντεο στο οποίο έσερνε τη βαλίτσα της στο χιόνι και έγραφε: «POV, προσπαθώντας να διατηρήσω την ψυχραιμία μου ενώ σέρνω τις αποσκευές μου στον δρόμο, αφού τα Marriott Hotels και Sonder Hotels χώρισαν μια τυχαία Κυριακή και μας είπαν να φύγουμε από το δωμάτιο του ξενοδοχείου που είχαμε κλείσει για άλλες τρεις νύχτες στο Μόντρεαλ».

Ένα άλλο ζευγάρι, έγραψε στο TikTok ότι τους ζητήθηκε να φύγουν από το Sonders στη Νέα Υόρκη που είχαν κάνει κράτηση μέσω του Marriott με λιγότερο από 24 ώρες προειδοποίηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Πολ Στρακ, 63χρονος επιχειρηματίας από το Άρκανσας, είπε ότι όταν επέστρεψε στο διαμέρισμά του στο Sonder στη Βοστώνη την Κυριακή, βρήκε όλες τις αποσκευές του στον διάδρομο. «Είχαν χειριστεί όλα τα προσωπικά μας αντικείμενα, είδη προσωπικής υγιεινής, ρούχα, υπολογιστές, ηλεκτρονικά είδη. Μερικά τα έβαλαν σε βαλίτσες και άλλα σε πλαστικές σακούλες. Ήταν αρκετά σοκαριστικό και πολύ απρόσωπο», είπε.

Στη δήλωσή της την Κυριακή η Marriot ανέφερε ότι η «άμεση προτεραιότητα» της «είναι η υποστήριξη των επισκεπτών που διαμένουν αυτήν τη στιγμή στα καταλύματα της Sonder και εκείνων με επερχόμενες κρατήσεις», και πρόσθετε ότι θα επικοινωνήσει με τους επισκέπτες «που έκαναν κράτηση απευθείας μέσω των καναλιών της Marriott».

Πηγή: CNBC, Daily Mail

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ξενοδοχείο πελάτες Πτώχευση Marriot Hotel
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ