Ο Μασκ σάρωσε τους αιθέρες το 2022 με το ιδιωτικό του τζετ: Έκανε και πτήση μόλις 6 λεπτών - iefimerida.gr

Ο Μασκ σάρωσε τους αιθέρες το 2022 με το ιδιωτικό του τζετ: Έκανε και πτήση μόλις 6 λεπτών

Ο 'Ελον Μασκ σάρωσε τους αιθέρες το 2022 με το ιδιωτικό του τζετ
Ο 'Ελον Μασκ σάρωσε τους αιθέρες το 2022 με το ιδιωτικό του τζετ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μονίμως σε ταξίδια με το ιδιωτικό του αεροσκάφος φέρεται να ήταν το 2022 ο μεγιστάνας της Τesla και του Twitter, Έλον Μασκ, σύμφωνα με το Insider.

Το ιδιωτικό τζετ του Έλον Μασκ πραγματοποίησε 134 πτήσεις το 2022, σύμφωνα με τον Τζακ Σουίνι, ο οποίος διαχειρίζεται έναν λογαριασμό στο Twitter που παρακολουθεί τις κινήσεις του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Σουίνι, ο φοιτητής που άρχισε να παρακολουθεί το αεροπλάνο το 2020, συγκέντρωσε τις πτήσεις του αεροσκάφους Ωστόσο, τα δεδομένα δεν δείχνουν αν ο Μασκ βρισκόταν μέσα σε αυτό σε όλες τις πτήσεις.

Ο Μασκ πιθανότατα χρησιμοποίησε το ιδιωτικό του τζετ για να πετάξει στο Κατάρ για να παρακολουθήσει τον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου τον Δεκέμβριο, όπως έδειξαν τα δεδομένα.

Tαξίδια σε όλο τον κόσμο με το ιδιωτικό του τζετ έκανε ο Μασκ

Το αεροπλάνο έκανε επίσης ταξίδια στη Βραζιλία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ελλάδα, τη Νορβηγία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η μεγαλύτερη πτήση του, που καταγράφηκε στις 18 Ιουλίου, ήταν από τη Μύκονο της Ελλάδας στο Όστιν του Τέξας. Ο Μασκ είναι πιθανό να ήταν στο αεροσκάφος, καθώς είχε φωτογραφηθεί στην Ελλάδα δύο ημέρες νωρίτερα.

Η συντομότερη πτήση του τζετ διήρκεσε περίπου έξι λεπτά και τα δεδομένα δείχνουν ότι παρέμεινε στο αεροδρόμιο Long Beach. Η κίνηση στην πραγματικότητα θα μπορούσε να ήταν ότι ο πιλότος απλώς επανατοποθέτησε το αεροπλάνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, οι πιο συχνοί προορισμοί ήταν το Λος Άντζελες, καθώς και το Όστιν και το Μπράουνσβιλ στο Τέξας.

Τον Δεκέμβριο, ο Μασκ απείλησε να μηνύσει τον Σούινι για την ανάρτηση της θέσης του, λέγοντας ότι έθεσε σε κίνδυνο τον δίχρονο γιο του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Σουίνι χρησιμοποιεί bots για να συλλέγει και να δημοσιεύει δημόσια δεδομένα πτήσης που οι άνθρωποι θα μπορούσαν διαφορετικά να βρουν μέσω του ιστότοπου παρακολούθησης αεροσκαφών ADS-B Exchange.

Είπε στο Insider ότι ο Μασκ θα μπορούσε να είχε αποφύγει τον δημόσιο έλεγχο που επέφερε ο λογαριασμός του αν ο Μασκ του είχε καταβάλει τα 50.000 δολάρια που ζήτησε για να τον κλείσει - ένα μικρό ποσό σε σύγκριση με τον εκτιμώμενο ετήσιο λογαριασμό των 2,6 εκατομμυρίων δολαρίων για τη λειτουργία του αεροσκάφους. «Άλλα 50.000 δολάρια για την προστασία της ιδιωτικής ζωής δεν θα ήταν τίποτα», δήλωσε ο Sweeney.

Παρόλο που ο λογαριασμός @ElonJet του Σουίνι απαγορεύτηκε μόνιμα από το Twitter μετά από μια αλλαγή στην πολιτική του μέσου, δημιούργησε έναν άλλο λογαριασμό με την ονομασία @ElonJetNext που δημοσιεύει τα ίδια δεδομένα με 24ωρη καθυστέρηση.

Οι 134 πτήσεις παρήγαγαν 1.895 τόνους CO2, ενώ το λειτουργικό κόστος, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών για καύσιμα, ήταν λίγο πάνω από 1,1 εκατομμύριο δολάρια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Μασκ δεν απάντησε σε αίτημα του Insider για σχολιασμό.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ