Ο αυτοδημιούργητος δισεκατομμυριούχος Ριντ Χόφμαν, συνιδρυτής του LinkedIn και επενδυτής σε κολοσσούς όπως η PayPal και η Airbnb, γνωρίζει όσο λίγοι τι χρειάζεται για να ξεχωρίσει κανείς στον κόσμο της επιχειρηματικότητας.
Ο Χόφμαν ίδρυσε το LinkedIn το 2002 στο σαλόνι του σπιτιού του και υπηρέτησε ως διευθύνων σύμβουλος για αρκετά χρόνια. Η πλατφόρμα επαγγελματικής δικτύωσης εξελίχθηκε σε έναν ψηφιακό γίγαντα με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως, ενώ το 2016 εξαγοράστηκε από τη Microsoft για 26,2 δισ. δολάρια.
Σε επεισόδιο του podcast «The Diary Of A CEO» πριν από μερικούς μήνες ο Χόφμαν αποκάλυψε ποια είναι, κατά τη γνώμη του, τα τρία βασικά στοιχεία που ξεχωρίζουν έναν υποσχόμενο επιχειρηματία: φιλοδοξία, ανθεκτικότητα και επίγνωση.
Διαβάστε περισσότερα στο economistas.gr.