Τα εκπληκτικά εξώφυλλα του «New Yorker» για την επιστροφή στην κανονικότητα: Αγκαλιές μετά από έναν χρόνο [εικόνες] - iefimerida.gr

Τα εκπληκτικά εξώφυλλα του «New Yorker» για την επιστροφή στην κανονικότητα: Αγκαλιές μετά από έναν χρόνο [εικόνες]

εξώφυλλο με ζευγάρι στο The New Yorker
The New Yorker/ Kadir Nelson
ΛΙΑ ΦΑΣΟΛΗ

Χάρη στους εμβολιασμούς, είμαστε, ίσως πιο κοντά από ποτέ άλλοτε, στον δρόμο για την επιστροφή στην κανονικότητα. Η άνοιξη φεύγει, το καλοκαίρι έρχεται, τα προγράμματα εμβολιασμού προχωρούν.

Αυτό ακριβώς αναδεικνύεται και στα εξώφυλλα του «The New Yorker» σχεδιασμένα από τον καλλιτέχνη Kadir Nelson. «Homecoming» είναι ο τίτλος που κοσμεί το εξώφυλλο του αμερικανικού περιοδικού για αυτή την εβδομάδα ενώ «Verturing Out» είναι ο τίτλος για το σχέδιο του Gürbüz Doğan Ekşioğlu για την ερχόμενη εβδομάδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το «Homecoming» ανήκει στον βραβευμένο Αμερικανό ζωγράφο, εικονογράφο και συγγραφέα Kadir Nelson, ο οποίος έχει καταπιαστεί πολλές φορές με θέματα σχετικά με την πανδημία του κορωνοϊού. Όπως αναφέρει και ο ίδιος στο «The New Yorker», «είδα ένα νεαρό ζευγάρι να αγκαλιάζεται στο κέντρο της πόλης, λίγο πριν την έναρξη της πανδημίας».

«Μια τέτοια δημόσια κίνηση ήταν σύνηθες κάποτε και είναι εξαιρετικά σημαντικό να συμβαίνει μετά από έναν χρόνο κοινωνικής απομόνωσης», εξηγεί εκφράζοντας την αισιοδοξία του για την ανθρώπινη σύνδεση μετά από μια πολλών μηνών καραντίνα σε όλο τον κόσμο. Και φαίνεται πως αυτό είναι και το μήνυμά του στο εξώφυλλο.

«Να μην παίρνουμε για δεδομένο την ανθρώπινη επαφή»

Μάλιστα, το συνδυάζει και με την αλλαγή της εποχής. «Η πρώτη μου άνοιξη ως νεαρός ενήλικας στο Μπρούκλιν ήταν μαγική επειδή είχα περάσει την προηγούμενη δεκαετία στη Νότια Καρολίνα όπου η αλλαγή στις εποχές ήταν πολύ πιο διακριτική. Εδώ όμως, ήταν λες και όλη η πόλη βγήκε από έναν βαθύ ύπνο. Το χιόνι έλιωσε, τα λουλούδια άνθισαν, οι άνθρωποι βγήκαν έξω».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Κάθε πίνακάς μου, κάθε σκίτσο έχει να πει μια ιστορία. Είτε είναι εκτός σειράς σχεδίων είτε ανήκει κάπου, υπάρχει μια ιστορία. Αυτή η εικόνα είναι η αποτύπωση για την εμπειρία μας από την πανδημία του κορωνοϊού και ελπίζω να αποτελέσει έμπνευση ώστε να μην παίρνουμε για δεδομένο την ανθρώπινη επαφή», προτάσσει ο Kadir Nelson.

Στο εξώφυλλο της επόμενης εβδομάδας, ο Gürbüz Doğan Ekşioğlu που μένει στην Κωνσταντινούπολη, ασχολείται με την πολυαναμενόμενη έξοδο από τα σπίτια την ώρα που όλος ο κόσμος ανοίγει σιγά σιγά και σταματούν τα μέτρα. Όπως εξηγεί ο ίδιος στο «The New Yorker», «κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, ένιωσα άγχος και φόβο θανάτου. Το να είμαι στο σπίτι όλη την ώρα με έκανε να νιώθω λες και είμαι στο σκοτάδι».

«Τώρα όμως, που οι φίλοι μου και η οικογένειά μου έκαναν το εμβόλιο, αισθάνομαι πολύ πιο χαρούμενος. Και το lockdown επηρέασε την καλλιτεχνική μου έκφραση με έναν πολύ θετικό τρόπο. Έκανα σχεδόν 20 σχέδια, που δημοσίευσα και στα social media. Και θα κάνω και μια προσωπική έκθεση μετά την πανδημία», σημειώνει τονίζοντας πως το σκίτσο του είναι το πώς βλέπει ο ίδιος την επιστροφή στη ζωή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Είναι θετικό ότι είμαστε πιο κοντά σε αυτό το όνειρο. Μάλιστα, έχω σκοπό να επιστρέψω στη Νέα Υόρκη, έχουν περάσει δέκα ολόκληρα χρόνια από την τελευταία φορά που ήμουν στη μεγάλη πόλη και μου λείπει», καταλήγει στη σύντομη συνέντευξή του.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ