fbpx Το πρώτο δυστύχημα με ηλεκτρικό πατίνι στο Παρίσι - 25χρονος συγκρούστηκε με φορτηγό | ΚΟΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥΣ

Το πρώτο δυστύχημα με ηλεκτρικό πατίνι στο Παρίσι - 25χρονος συγκρούστηκε με φορτηγό

Νεαρός άνδρας στους δρόμους του Παρισιού με ηλεκτρικό πατίνι
11|06|2019 | 16:25
Νεαρός άνδρας στους δρόμους του Παρισιού με ηλεκτρικό πατίνι / Φωτογραφία αρχείου: AP/Francois Mori

Τραγικό θάνατο βρήκε ένας 25χρονος στο Παρίσι, ο οποίος την ώρα που κυκλοφορούσε με ηλεκτρικό πατίνι, συγκρούστηκε με φορτηγό.

Ο νεαρός αρνήθηκε να δώσει προτεραιότητα στο φορτηγό που τον χτύπησε. Οι διασώστες τον μετέφεραν με καρδιοαναπνευστική ανακοπή στο νοσοκομείο, όπου και υπέκυψε. Υπενθυμίζεται, ότι στη Σουηδία πριν από λίγο καιρό, ένας 27χρονος που χρησιμοποιούσε ηλεκτρικό πατίνι, έχασε τη ζωή του, όταν τον παρέσυρε αυτοκίνητο.

Πρόκειται για το πρώτο θανατηφόρο δυστύχημα με ηλεκτρικό πατίνι στο Παρίσι

Είναι το πρώτο θανατηφόρο δυστύχημα στο Παρίσι που αφορά οδηγό ηλεκτρικού πατινιού, σύμφωνα με την αστυνομία και την δημοτική αρχή της γαλλικής πρωτεύουσας. Τον Απρίλιο, 80χρονος πεζός κτυπήθηκε από ηλεκτρικό πατίνι στο Λεβαλούα-Περέ, στα περίχωρα του Παρισιού, και δεν επέζησε.

Τα ηλεκτρικά πατίνια εμφανίσθηκαν εδώ και έναν χρόνο στο Παρίσι, σήμερα αριθμούν περίπου 20.000, και έχουν γίνει πονοκέφαλος για τις δημοτικές αρχές, ελλείψει ρυθμιστικού πλαισίου για την κυκλοφορία τους.

Τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για τα ηλεκτρικά πατίνια

Απαγόρευση στάθμευσης στα πεζοδρόμια, περιορισμός της ταχύτητας στα 20, ακόμη και στα 8, χιλιόμετρα: η δήμαρχος του Παρισιού Αν Ινταλγκό απαρίθμησε την περασμένη εβδομάδα σειρά μέτρων για να δοθεί τέλος στα προβλήματα που προκαλούν τα ηλεκτρικά πατίνια, που ενέχονται σε μεγάλο αριθμό ατυχημάτων.

Το χθεσινό περιστατικό δείχνει ότι υπάρχει «ανάγκη για την υπενθύμιση των στοιχειωδών κανόνων που πρέπει να σέβονται οι χρήστες», δήλωσε σήμερα ο αντιδήμαρχος Εμανουέλ Γκρεγκουάρ. «Η αστυνομία πρέπει να κινητοποιηθεί για να επιβάλει κυρώσεις στους χρήστες που παραβιάζουν, για παράδειγμα, σηματοδότη».

Η υπουργός Μεταφορών Ελιζαμπέτ Μπορν δήλωσε από την πλευρά της ότι επί της αρχής τάσσεται υπέρ της ανάπτυξης νέων μέσων μετακίνησης» και θεωρεί «καλό πράγμα» το ηλεκτρικό πατίνι. Ομως σημειώνει ότι η ανάπτυξη αυτού του μέσου είναι «τελείως άναρχη, πράγμα που θέτει προβλήματα ασφαλείας» για τους χρήστες και τους υπόλοιπους χρήστες του δημόσιου χώρου.

Η υπουργός υπενθύμισε ότι ένα σχετικό διάταγμα, που βρίσκεται σε προπαρασκευαστικό στάδιο, θα είναι έτοιμο, αλλά «το φθινόπωρο». Και θα καθορίσει τους όρους χρήσης, για τον φωτισμό, την μέγιστη ταχύτητα, την απαγόρευση κυκλοφορίας επί των πεζοδρομίων...

Ψηφίστηκε η υποχρεωτική χρήση κράνους

Την Παρασκευή, η Γαλλική Εθνοσυνέλευση ψήφισε, έπειτα από έντονες συζητήσεις, κατά της υποχρεωτικής χρήσης κράνους στο ποδήλατο ή το ηλεκτρικό πατίνι, στο πλαίσιο της εξέτασης του νομοσχεδίου για τις μετακινήσεις.

«Οι Γάλλοι έχουν βαρεθεί να τους επιβάλλουν υποχρεώσεις», συνόψισε ο Ελιζαμπέτ Μπορν. Το ηλεκτρικό πατίνι δεν προκαλεί πολεμική μόνο στην Γαλλία. Τον Μάιο, η Γερμανία επέτρεψε την χρήση του έπειτα από έντονη συζήτηση, αλλά εφάρμοσε αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο στην κυκλοφορία του.

ΣΧΟΛΙΑ