Mερτς: «Το ΙΧ σημαίνει και ελευθερία» -Ζητά μεγαλύτερη ευελιξία στην κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης - iefimerida.gr

Mερτς: «Το ΙΧ σημαίνει και ελευθερία» -Ζητά μεγαλύτερη ευελιξία στην κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης

Ο Φρίντριχ Μερτς σε αυτοκίνητο
Ο Φρίντριχ Μερτς σε αυτοκίνητο / Φωτογραφία αρχείου: Sven Hoppe/picture alliance via Getty Images
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Γερμανία θα διαμορφώσει τη νέα εποχή στην αυτοκίνηση και δεν θα μείνει πίσω από αυτήν, δήλωσε ο καγκελάριος Φρίντριχ Μερτς, ο οποίος τάχθηκε επίσης κατά της πολιτικής δασμών και προστατευτισμού.

Ο Μερτς ζήτησε επίσης «μεγαλύτερη ευελιξία» στη σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

«Το ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο σημαίνει και ένα κομμάτι ελευθερίας και αυτό θα εξακολουθήσει να ισχύει για πολλούς ανθρώπους στη Γερμανία» δήλωσε ο κ. Μερτς στα εγκαίνια της έκθεσης για την αυτοκίνηση (IAA), η οποία πραγματοποιείται στο Μόναχο, και υπογράμμισε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία παραμένει βασικός τομέας για την ευημερία της Γερμανίας, καθώς απασχολεί περισσότερους από 770.000 εργαζόμενους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη φετινή έκθεση κυριαρχεί η συζήτηση σχετικά με τη σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, με τον καγκελάριο να υποστηρίζει μεγαλύτερη ευελιξία και τεχνολογικό άνοιγμα.

Στα εγκαίνια της «IAA Mobility», πολιτικοί και διοργανωτές τάχθηκαν υπέρ αλλαγών στην προγραμματισμένη σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης έως το 2035.

«Είμαστε, φυσικά, ουσιαστικά αφοσιωμένοι στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αλλά χρειαζόμαστε μεγαλύτερη ευελιξία στη ρύθμιση» δήλωσε ο Γερμανός καγκελάριος, και υποστήριξε ότι «οι μονομερείς πολιτικές δεσμεύσεις για συγκεκριμένες τεχνολογίες είναι θεμελιωδώς η λανθασμένη πορεία οικονομικής πολιτικής και όχι μόνο γι' αυτόν τον τομέα». Στόχος της κυβέρνησής του, ανέφερε, είναι να συνδυαστεί «η ανταγωνιστικότητα και η αποτελεσματική προστασία του κλίματος μέσω του τεχνολογικού ανοίγματος».

Μερτς: «Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να αλλάξει και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα»

Αναφερόμενος στους στόχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προστασία του κλίματος από την αυτοκινητοβιομηχανία, σύμφωνα με τους οποίους επιτρέπονται μόνο νέες ταξινομήσεις μηδενικών εκπομπών καυσαερίων από το 2035 και μετά, ο κ. Μερτς διαπίστωσε ότι η μετάβαση προχωρά πιο αργά από ό,τι είχε υποτεθεί όταν ψηφίστηκαν οι νόμοι και σημείωσε ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων φοβούνται πλέον ότι δεν θα επιτύχουν τον στόχο των 100% ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2035.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρόεδρος της Γερμανικής Ένωσης Αυτοκινητοβιομηχανίας (VDA), Χίλντεγκαρντ Μίλερ, ζήτησε από την πλευρά των βιομηχάνων μεγαλύτερη πολιτική στήριξη για τον κλάδο αυτοκινήτου.

Μιλώντας στα εγκαίνια της ΙΑΑ, ο καγκελάριος Μερτς υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να αλλάξει και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και τις προκλήσεις της εποχής, κάτι που, όπως είπε, απαιτεί διαφορετικό πολιτικό πλαίσιο.

«Η δημιουργία αυτού του πλαισίου, για όλη την οικονομία μας, αποτελεί από την πρώτη στιγμή βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης της οποίας ηγούμαι», δήλωσε ο Φρίντριχ Μερτς.

Ως χώρα εξαγωγών, η Γερμανία εξαρτάται όμως από τις ανοιχτές αγορές και τις καλές διεθνείς εμπορικές σχέσεις... «Ο προστατευτισμός και οι δασμοί είναι ουσιαστικά ο δρόμος που δεν θέλουμε να ακολουθήσουμε» ξεκαθάρισε ο κ. Μερτς, και παραδέχθηκε ότι θα ήθελε ένα καλύτερο αποτέλεσμα στη διαπραγμάτευση της Ευρώπης με τις ΗΠΑ. «Δεν είμαστε ωστόσο ακόμη τόσο ισχυροί στην Ευρώπη ώστε να μπορούμε να αποφασίζουμε επί ίσοις όροις» σημείωσε, για να επαναλάβει: «Προκειμένου να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, χρειαζόμαστε ισχυρή βιομηχανία».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο καγκελάριος Μερτς σχεδιάζει να φιλοξενήσει τον Οκτώβριο σύνοδο κορυφής για την αυτοκινητοβιομηχανία, στην οποία θα συμμετάσχουν εταιρείες, προμηθευτές και συνδικάτα. Ο κυβερνητικός συνασπισμός αναμένεται επίσης να ανακοινώσει την ίδια περίοδο τη θέση του σχετικά με τους κλιματικούς στόχους.

ΑΠΕ ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ