Η McDonald's Ολλανδίας έκανε χριστουγεννιάτικη διαφήμιση με ΑΙ και όλοι έγιναν έξαλλοι -Την απέσυρε άρον άρον - iefimerida.gr

Η McDonald's Ολλανδίας έκανε χριστουγεννιάτικη διαφήμιση με ΑΙ και όλοι έγιναν έξαλλοι -Την απέσυρε άρον άρον

Καρέ από την χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που αποσύρθηκε
Καρέ από την χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που αποσύρθηκε / Φωτογραφίες: Χ
EΠΙΜΕΛΕΙΑ:
ΝΑΣΟΣ ΚΑΠΠΟΣ

Η McDonald's Ολλανδίας απέσυρε χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που είχε δημιουργηθεί πλήρως με τεχνητή νοημοσύνη, μετά από κύμα αντιδράσεων στα κοινωνικά δίκτυα.

Το διαφημιστικό διάρκειας 45 δευτερολέπτων, το οποίο είχε αναρτηθεί στο YouTube στις 6 Δεκεμβρίου, χρησιμοποιούσε AI για να απεικονίσει τις μικρές «καταστροφές» που μπορεί να συμβούν κατά τη διάρκεια των γιορτών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η πιο κακή διαφήμιση της χρονιάς»

Οι θεατές επέκριναν έντονα το αποτέλεσμα, κάνοντας λόγο για αφύσικους χαρακτήρες, «κολλημένα» πλάνα και μια γενικότερη αίσθηση «ανατριχίλας». Πολλοί το χαρακτήρισαν «την πιο κακή διαφήμιση της χρονιάς», ενώ δεν έλειψαν οι ανησυχίες για το μέλλον των επαγγελματιών του χώρου, με σχόλια όπως: «Χωρίς ηθοποιούς, χωρίς συνεργείο… καλώς ήρθατε στο μέλλον του κινηματογράφου. Και δεν είναι ωραίο...»

Τι λέει η εταιρεία που έφτιαξε τη διαφήμιση

Η εταιρεία παραγωγής The Sweetshop υπερασπίστηκε το project, υποστηρίζοντας πως η δημιουργία του απαιτούσε επτά εβδομάδες εντατικής δουλειάς και «χιλιάδες λήψεις», απορρίπτοντας την ιδέα ότι επρόκειτο για μια «εύκολη λύση με AI».

Δείτε τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση των McDonald's :

Παρά τη στήριξη των δημιουργών, η McDonald’s Ολλανδίας αποφάσισε τελικά να αποσύρει το βίντεο στις 9 Δεκεμβρίου. Σε δήλωσή της, η εταιρεία στο BBC News ανέφερε ότι η κίνηση αυτή αποτελεί «σημαντικό μάθημα» στην προσπάθεια της εταιρείας να εξερευνήσει «την αποτελεσματική χρήση της AI» σε μελλοντικές καμπάνιες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η υπόθεση έρχεται σε μια περίοδο που ολοένα και περισσότερες μεγάλες εταιρείες, μεταξύ των οποίων και η Coca-Cola, πειραματίζονται με γενετική AI για τις εορταστικές καμπάνιες τους. Την ίδια στιγμή και άλλες φίρμες όπως ο οίκος Valentino έχουν δεχθεί παρόμοια κριτική για «φθηνές» και «τεμπέλικες» υλοποιήσεις AI.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Διαφήμιση Ολλανδία mcdonald's
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ