Η «ληστεία του Λούβρου» τράβηξε τα φλας, αλλά η ALUMIL έγινε viral - iefimerida.gr

Η «ληστεία του Λούβρου» τράβηξε τα φλας, αλλά η ALUMIL έγινε viral

ALUMIL
ALUMIL
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μπορεί η «κινηματογραφική» ληστεία στο Μουσείο του Λούβρου να διήρκεσε μόλις επτά λεπτά, όμως η ALUMIL κατάφερε να κλέψει την παράσταση, αποδεικνύοντας ότι η έμπνευση και το χιούμορ είναι τελικά τα ισχυρότερα εργαλεία στο σύγχρονο marketing.

Με αφορμή το δυσάρεστο περιστατικό που μονοπώλησε τα διεθνή ΜΜΕ και έγινε trend στα κοινωνικά δίκτυα, η ALUMIL «άδραξε την ευκαιρία» και δημιούργησε ένα ευρηματικό meme που έκλεψε τις εντυπώσεις. Με μια φωτογραφία του διάσημου στέμματος πίσω από προστατευτική γυάλινη προθήκη, η εταιρεία σχολίασε με χιουμοριστικό τρόπο ότι αν στο Μουσείο χρησιμοποιούσαν πόρτες εισόδου ALUMIL με προηγμένη τεχνολογία RC3, όλα θα ήταν κομπλέ και… στη θέση τους!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η διασκεδαστική αυτή προσέγγιση απέδειξε ότι μια εταιρεία με τεχνογνωσία και κύρος μπορεί ταυτόχρονα να είναι σύγχρονη, ευέλικτη και να μιλάει τη «γλώσσα» των social media. Η ALUMIL κατάφερε όχι μόνο να προσεγγίσει ένα πιο νεανικό κοινό, αλλά και να παρουσιάσει με δημιουργικό τρόπο πως η ασφάλεια δεν χρειάζεται να είναι βαρετή αλλά μπορεί να γίνει trend!

Με το ευφυές αυτό περιεχόμενο, η ALUMIL ενίσχυσε την εταιρική της ταυτότητα και επιβεβαίωσε πως, εκτός από κορυφαία συστήματα αλουμινίου, διαθέτει και ασυναγώνιστη αίσθηση χιούμορ. Όπως φαίνεται, στην επικαιρότητα υπάρχουν δύο είδη «ληστειών»: αυτές που γεμίζουν πρωτοσέλιδα και αυτές που «κλέβουν» τις καρδιές του κοινού. Η ALUMIL πρωταγωνίστησε στη δεύτερη κατηγορία!

Για περισσότερες πληροφορίες:

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Λούβρο Alumil viral
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ