Κυκλώνας - «βόμβα» στις ΗΠΑ: Ελληνίδα περιγράφει την τριήμερη περιπέτειά της για να βρει τους δικούς της - iefimerida.gr

κακοκαιρία ηπα
Φωτογραφίες: iefimerida.gr

Απίστευτη ταλαιπωρία έχει προκαλέσει η κακοκαιρία που επικρατεί στις ΗΠΑ, στους επιβάτες αεροπορικών πτήσεων, καθώς περισσότερες από 5.500 πτήσεις ακυρώθηκαν την Παρασκευή και άλλες 2.800 χθες Σάββατο, σύμφωνα με τον εξειδικευμένο ιστότοπο Flightaware.com.

Πολλοί ταξιδιώτες ήλπιζαν σε ένα θαύμα για να βρουν θέση, έστω και την τελευταία στιγμή, σε αεροπλάνο ή τρένο προκειμένου να προλάβουν το χριστουγεννιάτικο τραπέζι αγαπημένων τους προσώπων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανάμεσα τους και η Ελληνίδα Ηλιάνα Παπαδοπούλου η οποία ταξίδεψε από την Ελλάδα με τελικό προορισμό την πολιτεία της Μινεάπολης, όπου ζουν συγγενικά της πρόσωπα, με τα οποία σκόπευε να κάνει μαζί ρεβεγιόν Χριστουγέννων. Η ίδια μετα απο μια σειρα ακυρώσεων πτήσεων και πολύωρων καθυστερήσεων κατάφερε να φτάσει στον τελικό της προορισμό μετά από τρεις ημέρες ξοδεύοντας τα διπλάσια χρήματα από αυτά που είχε υπολογίσει.

Δυο ώρες «κλειδωμένοι» στο αεροπλάνο επειδή δεν υπήρχαν φυσούνες

Η ίδια περιγράφει τον ταξιδιωτικό της “γολγοθά” στο iefimerida.gr. Χαρακτηριστικά αναφέρει: «Αρχικά είχα κλείσει τον Σεπτέμβριο Αθηνα-Νέα Υόρκη, Νέα Υορκη-Μινεαπολη με κόστος 850€. Αλλά την Παρασκευή υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση για Σάββατο και δεν θα καταφέρναμε να φτάσουμε στην ώρα μας. Άρα την ακυρωσαμε και κλείσαμε καινούργια πτήση τελευταία στιγμή. 1400€ είχε η νέα πτήση που κλείσαμε Αθήνα-Μόναχο, Μόναχο-Σικάγο, Σικάγο-Μινεάπολη».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ηλιάνα Παπαδοπούλου λέει ότι «όταν φτάσαμε στο Σικάγο, μας κράτησαν για δύο ώρες μέσα στο αεροπλάνο διότι λόγω της κακοκαιρίας δεν υπήρχαν φυσούνες. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσουμε την ανταπόκριση για Μινεάπολη και αναγκαστήκαμε το βράδυ να κοιμηθούμε στο ξενοδοχείο του αεροδρομίου.. Χθες όλη την ημέρα τρέχαμε. Πήγαμε στις 06.00 στο αεροδρόμιο. Προσπαθήσαμε να μπούμε στην πτήση των 08.00 αλλά ακυρώθηκε και αυτή. Επιχειρήσαμε να κλείσουμε με την επόμενη. Περιμέναμε τέσσερις ώρες στην ουρά γιατί επικρατούσε πανικός. Μόλις περάσαμε τον έλεγχο και αυτή η πτήση ακυρώθηκε. Οι επόμενες δύο βραδινές πτήσεις είχαν καθυστέρηση και οι δύο. Τελικά καταφέραμε και φτάσαμε στην Μινεάπολη λίγες ώρες πριν από το Ρεβεγιόν των Χριστουγέννων αρκετά ταλαιπωρημένοι αλλά χαρούμενοι γιατι αυτή η περιπέτεια είχε αίσιο τέλος. Βέβαια το κρύο είναι τσουχτερό και οι θερμοκρασίες πολλούς βαθμούς κάτω από το μηδέν, αλλά ελπίζουμε από εδώ και πέρα όλα να πάνε καλά.»

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΗΠΑ κακοκαιρία Χιονιάς κυκλώνας
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.