fbpx Η κυβέρνηση της Κούβας επιτρέπει σε εργοστάσιο να καίει παλιά ελαστικά για την παραγωγή ενέργειας | ΚΟΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΚΟΣΜΟΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

Η κυβέρνηση της Κούβας επιτρέπει σε εργοστάσιο να καίει παλιά ελαστικά για την παραγωγή ενέργειας

Ανασύρουν λάστιχα στη Κούβα
17|02|2020 | 23:08
Ανασύρουν λάστιχα στη Κούβα/ Φωτογραφία: AP Images

Η κυβέρνηση της Κούβας επέτρεψε σε μία τσιμεντοβιομηχανία κάψει χιλιάδες άχρηστα ελαστικά αυτοκινήτων ως «εναλλακτικό καύσιμο».

Στόχος αυτής της ενέργειας ήταν η εξασφάλιση της παραγωγής, την ώρα που η χώρα δεινοπαθεί από τις ελλείψεις σε βενζίνη λόγω των αμερικανικών κυρώσεων.

«Η παράδοση χρησιμοποιημένων ελαστικών στην επιχείρηση Cementos Cienfuegos πρόκειται να αυξηθεί εκθετικά εντός των προσεχών εβδομάδων, σύμφωνα με τις άμεσες οδηγίες που δόθηκαν από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Μιγκέλ Ντίας-Κάνελ Μπερμούδες», ο οποίος επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου την περασμένη εβδομάδα, αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα στην κυβερνητική εφημερίδα Γκράνμα.

Σύμφωνα με τους υπευθύνους της τσιμεντοβιομηχανίας στο Σιενφουέγος, το εργοστάσιο καίει καθημερινά 130 με 150 ελαστικά και στόχος είναι να φθάσει τα 400 σε καθημερινή βάση. Με τον τρόπο αυτό, η διοίκησή του στοχεύει να μειώσει κατά 5% την κατανάλωση πετρελαίου.

Υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις σε καύσιμα στην Κούβα

Από τον Σεπτέμβριο, η νησιωτική χώρα βρίσκεται αντιμέτωπη με σοβαρές ελλείψεις σε καύσιμα, εξαιτίας των κυρώσεων που εφαρμόζει η Ουάσινγκτον ενάντια στα πετρελαιοφόρα από την Βενεζουέλα, κύριο προμηθευτή της Κούβας σε πετρέλαιο. Με αυτόν τον τρόπο, οι ΗΠΑ επιχειρούν να πειθαναγκάσουν και την Κούβα να αποσύρει τη στήριξή της στον πρόεδρο της Βενεζουέλας Νικολάς Μαδούρο.

Ενώπιον των ελλείψεων αυτών, η κυβέρνηση της Αβάνας έχει αναγκασθεί να κάνει οικονομίες στην ενέργεια, έχει μειώσει τη συχνότητα των δρομολογίων σε λεωφορεία και σιδηροδρόμους, μειώνοντας ταυτόχρονα τα ωράρια εργασίας σε ορισμένες κρατικές επιχειρήσεις και υπηρεσίες ή προτρέποντας στη χρήση υποζυγίων και ζωήλατων μέσων στη γεωργία και τη μεταφορά προϊόντων.

ΣΧΟΛΙΑ