Γιατί στην Κίνα άνδρες μοντέλα διαφημίζουν γυναικεία εσώρουχα στο Διαδίκτυο; Δεν θα πιστέψετε το λόγο

Άνδρες μοντέλα διαφημίζουν γυναικεία εσώρουχα σε ζωντανές εκπομπές πώλησης ρούχων στην Κίνα / Φωτογραφίες: social media

Το θέαμα είναι σίγουρα ασυνήθιστο: ένας άνδρας μοντέλο στην Κίνα φορώντας μεταξωτά γυναικεία εσώρουχα χορεύει στο ρυθμό της μουσικής σχηματίζοντας μια καρδιά με τα δάχτυλά του στη διάρκεια μιας διαφήμισης livestreaming στο Douyin, μια από τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες ανταλλαγής βίντεο στη χώρα.

Είναι άλλο ένα παράδειγμα της επινοητικότητας που επιστρατεύουν επιχειρηματίες στην Κίνα – ακολουθώντας το παράδειγμα συναδέλφων τους στο Αφγανιστάν – για να ξεφύγουν από τα γρανάζια του μηχανισμού λογοκρισίας του Πεκίνου στο Διαδίκτυο.

Η κυβέρνηση της Κίνας απαγόρευσε πρόσφατα τις διαφημίσεις εσωρούχων από γυναίκες σε live stream – δηλαδή το «ηλεκτρονικό εμπόριο ζωντανής ροής» όπως είναι ευρέως γνωστό - με αποτέλεσμα να κατεβάσουν ρολά αρκετές εταιρείες που απασχολούσαν γυναίκες μοντέλα. Άλλες επιχειρήσεις, ωστόσο, βρήκαν ένα παραθυράκι για να συνεχίσουν να λειτουργούν προσλαμβάνοντας άνδρες μοντέλα για να λανσάρουν τα προϊόντα τους.

Άνδρας μοντέλο με βελούδινη ρόμπα μπροστά από γυναίκα με πιτζάμες σε βίντεο που αναρτήθηκε στο Douyin - το TikTok της Κίνας - τον περασμένο μήνα

Σε μια ηχογράφηση livestream στο TikTok ένας άνδρας εμφανίζεται με ένα δαντελωτό μαύρο κορμάκι και μια σατέν ρόμπα, ενώ το γυναικείο μοντέλο δίπλα του φορά ένα πιο συντηρητικό σετ πιτζάμες.

Ο «βασιλιάς του κραγιόν» στην Κίνα

Σε άλλο βίντεο, ένα διαφορετικό αντρικό μοντέλο ποζάρει με ένα αποκαλυπτικό λευκό φόρεμα.

Για κάποιους Κινέζους χρήστες του Διαδικτύου το θέαμα είναι διασκεδαστικό: «Ο τύπος το φοράει καλύτερα από το κορίτσι», σχολίασε ένας εξ’ αυτών στο Douyin— το TikTok της Κίνας. Άλλοι λένε ότι η χρήση μανεκέν θα ήταν μια καλύτερη εναλλακτική λύση για τη διαφήμιση γυναικείων εσωρούχων.

Μερικά σχόλια στο Weibo – το κινεζικό αντίστοιχο του Twitter – σημειώνουν επίσης ότι ή η τάση αυτή «στερεί ευκαιρίες εργασίας από τις γυναίκες».

H επιστράτευση ανδρών για τη διαφήμιση παραδοσιακών γυναικείων προϊόντων στην Κίνα δεν είναι πάντως κάτι νέο στην Κίνα. Ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα κραγιόν είναι ο ο Austin Li Jiaqi, που οι θαυμαστές του τον βάφτισαν μάλιστα «βασιλιά του κραγιόν».

Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία του ηλεκτρονικού εμπορίου ζωντανής ροής κάνει θραύση στην Κίνα, αφού έλαβε τεράστια ώθηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν έκλεισαν τα παραδοσιακά καταστήματα.

Όπως προέβλεψε το 2021 έκθεση της iResearch, μιας κινεζικής εταιρείας πληροφοριών αγοράς που ειδικεύεται στη μέτρηση της αύξησης του κοινού στο Διαδίκτυο, o τζίρος του livestream εμπορίου στη χώρα θα φθάσει τα 720 δισ. δολάρια τη φετινή χρονιά.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ