ΗΠΑ: Black Friday στην εποχή του κορωνοϊού -Χωρίς πανζουρλισμό, με μάσκες και οδηγίες [εικόνες] - iefimerida.gr

ΗΠΑ: Black Friday στην εποχή του κορωνοϊού -Χωρίς πανζουρλισμό, με μάσκες και οδηγίες [εικόνες]

Γυναίκα σε κατάστημα την Black Friday
ΗΠΑ: Black Friday στην εποχή του κορωνοϊού -Χωρίς πανζουρλισμό, με μάσκες και οδηγίες / Φωτογραφία: AP Photo/LM Otero
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε ρυθμούς Black Friday αλλά και πανδημίας κινήθηκε η αγορά στις ΗΠΑ, με τις περισσότερες αλυσίδες να δημιουργούν επιπλέον κανόνες για τους καταναλωτές.

Από τη Walmart έως την Best Buy, οι εταιρίες λιανικής πώλησης προσάρμοσαν φέτος τις αγορές της Black Friday στις συνθήκες της πανδημίας, με κάποιες εξ αυτών να τοποθετούν υπαλλήλους με πορτοκαλί γιλέκα προκειμένου να «ρυθμίζουν» την κίνηση στα καταστήματα, να μετρούν τη θερμοκρασία των πελατών και να προσφέρουν εμπορεύματα ως έτοιμες και άμεσα διαθέσιμες επιλογές, όπως παιχνίδια, ποδήλατα και συσκευές κουζίνας, προκειμένου να αποθαρρύνουν τους καταναλωτές από το να κυκλοφορούν για πολλή ώρα στους διαδρόμους των καταστημάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι περισσότερες αλυσίδες λιανικής πώλησης φέτος έκλεισαν για τη γιορτή των Ευχαριστών, αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες που έχουν βιώσει οι εργαζόμενοί τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η Walmart ξανάνοιξε τα καταστήματά της σήμερα στις 5:00 τα ξημερώματα, δίνοντας οδηγίες στους καταναλωτές να στρίβουν δεξιά μόλις μπαίνουν στο κατάστημα και να κινούνται στους βασικούς διαδρόμους για να κάνουν τα ψώνια τους πριν πληρώσουν στα ταμεία, γύρω από τα οποία έχουν τοποθετηθεί πλαστικά διαχωριστικά.

Η Best Buy άνοιξε επίσης στις 5:00 τα ξημερώματα, και λίγο αργότερα η Target, που εισήγαγε τη λύση της ανέπαφης πληρωμής στα ταμεία, ενώ διπλασίασε τις θέσεις στάθμευσης για τις επίσης ανέπαφες υπηρεσίες παραλαβής με αυτοκίνητο, τις οποίες προσφέρει γι’ αυτή την εορταστική περίοδο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φωτογραφίες: Οι Black Friday στις ΗΠΑ

Παραδοσιακά, η επομένη της Ημέρας των Ευχαριστιών σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής αγοραστικής περιόδου στις ΗΠΑ, με τις εταιρίες λιανικής πώλησης να προσφέρουν μεγάλες εκπτώσεις και να έχουν σημαντικά κέρδη. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς, που έχει σημαδευτεί από τον κορωνοϊό, μεγάλες αλυσίδες, από την Target έως τη Kohl’s και τη Walmart, προχώρησαν σε διαδικτυακές προωθητικές ενέργειες για τις γιορτές ήδη από τον Οκτώβριο, σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν όσο τον δυνατόν νωρίτερα αυτούς που θέλουν να κάνουν αγορές για τις γιορτές. 

Συνολικά, η Εθνική Ομοσπονδία Λιανικού Εμπορίου (NRF) προβλέπει ότι οι λιανικές πωλήσεις στην εορταστική περίοδο στις ΗΠΑ θα είναι αυξημένες κατά 3,6% με 5,2% σε σχέση με το 2019, με το σύνολό τους να φθάνει τα 755,3 δισεκ. με 766,7 δισεκ. δολάρια. Τα πέντε προηγούμενα χρόνια η μέση ετήσια αύξηση ήταν 2,5%.

Φωτογραφία: AP Photo/LM Otero
Φωτογραφία: AP Photo/LM Otero

Εκπρόσωπος της Walmart δήλωσε ότι η μεγαλύτερη στον κόσμο εταιρία λιανικής πώλησης δεν διαθέτει τις παραδοσιακές «σούπερ προσφορές» της φέτος στα καταστήματα. Ωστόσο, παρόλο που οι ειδικοί σε θέματα υγείας σε όλο τον κόσμο καλούν τους πολίτες να παραμείνουν στα σπίτια τους και να κάνουν διαδικτυακά τις αγορές τους, η Walmart κράτησε κάποιες ειδικές προσφορές μόνο για τους καταναλωτές που πάνε στα καταστήματά της. Η εκπρόσωπος της εταιρίας αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο για τις προσφορές αυτές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η 43χρονη Λίντσεϊ Κοξ από το Τόμασβιλ της Βόρειας Καρολίνας δήλωσε ότι πρόσεξε πως η τιμή στην οποία η Walmart πουλά κάποια προϊόντα μέσα στα καταστήματα είναι χαμηλότερη από αυτή στην Amazon.com. Δήλωσε, ωστόσο, ότι δεν σκοπεύει να επισκεφθεί σήμερα κάποιο κατάστημα της εταιρίας. «Δεν βρίσκω λόγο να πάω στο κατάστημα αυτή τη στιγμή», δήλωσε στο Reuters. Τα χρήματα που εξοικονομούνται με αυτόν τον τρόπο δεν αξίζουν εάν υπάρχει η πιθανότητα να εκτεθεί η ίδια ή η οικογένειά της σε κάποιον που έχει προσβληθεί από τον κορονοϊό, δήλωσε.

Πάνω από τους μισούς καταναλωτές στις ΗΠΑ προβλέπουν ότι θα κάνουν διαδικτυακά τις αγορές τους σήμερα, παρότι το 75% των αγοραστών εκμεταλλεύεται τις εποχιακές εκπτώσεις, που φέτος ξεκίνησαν νωρίτερα, σύμφωνα με έρευνα της Adobe Analytics. Ωστόσο, το 55% των καταναλωτών ανέφερε ότι οι εκπτώσεις κατά το σαββατοκύριακο της Black Friday φαίνονται λιγότερο σημαντικές λόγω των προωθητικών ενεργειών πριν από την ημερομηνία αυτή, σύμφωνα με την Adobe.

Φωτογραφία: AP Photo/LM Otero
Φωτογραφία: AP Photo/LM Otero

Η Adobe αναμένει ότι οι συνολικές πωλήσεις την Ημέρα των Ευχαριστιών θα διαμορφωθούν κάτω από τα 6 δισεκ. δολάρια, ενώ ότι της Black Friday θα ξεπεράσουν τα 10 δισεκ. δολάρια. Ο όγκος των συναλλαγών πληρωμής στη Βρετανία για τη Black Friday ήταν έως τις 11.00 ώρα Ελλάδας μειωμένος κατά 13,2% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα αρχικά στοιχεία της Barclaycard, με τις εταιρίες λιανικής πώλησης μη απαραίτητων προϊόντων να παραμένουν κλειστά και πολλές εταιρίες του κλάδου να προσφέρουν διαδικτυακές εκπτώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με την Barclaycard -με τις συναλλαγές που διεκπεραιώνει να αντιστοιχούν σχεδόν σε μία λίρα για κάθε τρεις λίρες που ξοδεύονται στο Ηνωμένο Βασίλειο-, το τέλος του δεύτερου εθνικού lockdown στις 2 Δεκεμβρίου προβλέπεται να οδηγήσει σε άλμα των συναλλαγών, ξεπερνώντας την Black Friday.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΗΠΑ Black Friday καταστήματα Κορωνοϊός
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ