fbpx Η Τζοκόντα επέστρεψε στη φυσική της θέση στο μουσείο του Λούβρου – Φυλάσσονταν αλλού λόγω εργασιών | ΚΟΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΚΟΣΜΟΣ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ

Η Τζοκόντα επέστρεψε στη φυσική της θέση στο μουσείο του Λούβρου – Φυλάσσονταν αλλού λόγω εργασιών

Τουρίστες στον ανακαινισμένο χώρο του Λούβρου για να δουν την Τζοκόντα
08|10|2019 | 02:46
Ανακαινίστηκε η αίθουσα όπου φιλοξενείται η Τζοκόντα στον Λούβρο / Φωτογραφία: twitter, musee de louvre

Σε μια ανακαινισμένη αίθουσα στο μουσείο του Λούβρου επέστρεψε η Τζοκόντα, το έργο τέχνης του Λεονάρντο ντα Βίντσι.

Ο πίνακας φυλάσσονταν για δύο μήνες στην "Galerie Medicis" λόγω εργασιών, αλλά από χθες βρίσκεται και πάλι στην φυσική της θέση. Μάλιστα, όπως ανακοίνωσε το μουσείο, ο χώρος θα μπορεί να δέχεται καλύτερα την ροή των επισκεπτών εκεί όπου είναι τοποθετημένος, απέναντι από τον μεγαλύτερο πίνακα του μουσείου, Τον γάμο στην Κανά, του Πάολο Βερονέζε, όπου βρισκόταν και πριν.

Ο πίνακας του ζωγράφου από την Τοσκάνη μεταφέρθηκε από τη "Galerie Medicis" στην "Salle des Etats", την αίθουσα που δέχεται τους περισσότερους επισκέπτες. Ο χώρος είχε κλείσει καθώς η διοίκηση του μουσείου αποφάσισε να βάψει τους τοίχους της με το μπλε της νύχτας, ώστε να αναδεικνύεται η ζωηρότητα των χρωμάτων των έργων που την κοσμούν.

Η Τζοκόντα, ο εμβληματικός πίνακας του Λούβρου, που από το 2005 εκτίθεται πίσω από θωρακισμένη προθήκη είναι, μαζί με την Αφροδίτη της Μήλου και τη Νίκη της Σαμοθράκης, ένα από τα αριστουργήματα του μεγαλύτερου μουσείου του κόσμου.

ΣΧΟΛΙΑ