Γερμανία: Η κυβέρνηση θέλει να αλλάξει τους σιδηρόδρομους με νέα διοίκηση -Αντιδρά το συνδικάτο των εργαζομένων - iefimerida.gr

Γερμανία: Η κυβέρνηση θέλει να αλλάξει τους σιδηρόδρομους με νέα διοίκηση -Αντιδρά το συνδικάτο των εργαζομένων

Τρένο των γερμανικών σιδηροδρόμων DB
Τρένο των γερμανικών σιδηροδρόμων DB / Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τους στόχους της κυβέρνησης για την πολυσυζητημένη εξυγίανση των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (DB) παρουσίασε ο υπουργός Μεταφορών Πάτρικ Σνίντερ, μαζί με την προτεινόμενη για τη θέση του νέου CEO της εταιρείας, Έβελιν Πάλα.

Ο διορισμός της νέας επικεφαλής συναντά ωστόσο την αντίσταση των εργαζομένων, το συνδικάτο των οποίων απειλεί να καταψηφίσει τόσο την κυρία Πάλα όσο και τον προτεινόμενο ως νέο υπεύθυνο του κλάδου υποδομών, Ντιρκ Ρομπφ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μεταξύ των στόχων που θέτει η νέα ηγεσία τόσο του υπουργείου Μεταφορών όσο και των ίδιων των Γερμανικών Σιδηροδρόμων αναφέρονται η ασφάλεια και η καθαριότητα των συρμών και των σταθμών, με σχέδιο δράσης το οποίο έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε ισχύ το α' εξάμηνο του 2026, με στόχο μετρήσιμα αποτελέσματα εντός του έτους, σημαντική βελτίωση της ακρίβειας στους χρόνους των δρομολογίων -στο 80% μεσοπρόθεσμα και άνω του 90% μακροπρόθεσμα, από λιγότερο του 60% που είναι σήμερα-, εκσυγχρονισμό της εφαρμογής της DB για τις πληροφορίες δρομολογίων και την έκδοση εισιτηρίων και συντήρηση των απαρχαιωμένων τμημάτων του δικτύου.

«Η ανακαίνιση δεν είναι έργο-εξπρές, αλλά ένας μαραθώνιος», δήλωσε η κυρία Πάλα. Ήδη οι στόχοι που είχαν τεθεί από την εταιρεία το προηγούμενο διάστημα έχουν αναθεωρηθεί «προς το ρεαλιστικότερο», διευκρίνισε ο υπουργός Μεταφορών.

Από την πλευρά των εργαζομένων, ωστόσο, υπάρχουν ήδη αντιδράσεις, όχι τόσο για την Έβελιν Πάλα, η οποία είναι γνωστή στην εταιρεία, καθώς μέχρι τώρα ήταν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου με επιτυχή θητεία στις περιφερειακές μετακινήσεις, αλλά κυρίως για την επιλογή του Ντιρκ Ρομπφ για τη θέση του επικεφαλής της θυγατρικής DB InfraGo, η οποία είναι αρμόδια για τις υποδομές των σιδηροδρόμων.

Το συνδικάτο των εργαζομένων (EVG) θεωρεί τον κ. Ρομπφ, πρώην επικεφαλής του δικτύου της DB, ως υπεύθυνο για την σημερινή κατάσταση των σιδηροδρόμων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Κατά τη διάρκεια της θητείας του, η κατάσταση επιδεινωνόταν διαρκώς, επειδή επενδύονταν πολύ λίγα χρήματα για τη συντήρηση των υποδομών. Η εμμονή του με τη λιτότητα ευθύνεται εν μέρει για την τρέχουσα κατάσταση. Κάθε επιβάτης εξακολουθεί να αισθάνεται της επιπτώσεις της κακής του επίδοσης» δήλωσε ο επικεφαλής του συνδικάτου, Μάρτιν Μπούρκερτ, και τόνισε ότι θα καταψηφίσει τη νέα ηγεσία που πρότεινε το υπουργείο Μεταφορών.

Με στοιχεία από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ