Ο επικεφαλής διαπραγματευτής του Ιράν Μοχαμάντ Μπαγέρ Γαλιμπάφ, επανέλαβε ότι το Στενό του Ορμούζ δεν θα επανέλθει στην προπολεμική κατάσταση.
Πρόσθεσε ότι η χώρα του θα «διαχειρίζεται» τη θαλάσσια οδό στρατηγικής σημασίας, σύμφωνα με κρατικό μέσο ενημέρωσης.
«Όλος ο κόσμος πρέπει να ξέρει ότι η διαχείριση του στενού του Ορμούζ δεν θα είναι ποτέ αυτή που ήταν πριν από τον πόλεμο», είπε ο επικεφαλής του ιρανικού κοινοβουλίου, που ηγείται της ομάδας διαπραγματευτών με τις ΗΠΑ στο εγχείρημα για τον οριστικό τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων IRNA.
«Βεβαίως οι διεθνείς κανόνες θα τηρηθούν, αλλά το Ιράν θα διαχειρίζεται το στενό του Ορμούζ», επέμεινε.
- Oλες οι ειδήσεις
- Τα Στενά του Ορμούζ είναι «εντελώς ανοικτά» λέει ο Τραμπ -Απειλεί ξανά το Ιράν, αν δεν τηρήσει τη συμφωνία
- Ο δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη έπαιζε θέατρο στον αδελφό της -Του έλεγε «εύχομαι να τη βρούνε», ηχητικό ντοκουμέντο
- Στη Βουλή θα διαβιβαστεί το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Δ. Αβραμόπουλο -«Δεν θα κάνω χρήση ασυλίας» λέει ο ίδιος
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο