fbpx Ερχεται το τέλος των φθηνών αεροπορικών εισιτηρίων; Γιατί έγιναν δυσεύρετα αυτά των 10 ευρώ | ΚΟΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΚΟΣΜΟΣ
H EYAIΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ

Ερχεται το τέλος των φθηνών αεροπορικών εισιτηρίων; Γιατί έγιναν δυσεύρετα αυτά των 10 ευρώ

αεροπλάνο μέσα από συρματοπλέγματα
04|01|2020 | 11:37
Το μέλλον των φθηνών αεροπορικών εισιτηρίων /Φωτογραφία Αρχείου: Getty-Ideal images

Τα αεροπορικά ταξίδια τα προηγούμενα χρόνια έγιναν πιο προσιτά χάρη στις low cost εταιρείες. Μήπως, όμως, αυτό αναμένεται να αλλάξει;

Σε ρεπορτάζ της η DW θέτει το ερώτημα για το εάν έρχεται το τέλος των φθηνών αεροπορικών εισιτηρίων, και αυτό όχι μόνο λόγω της αύξησης της ευαισθητοποίησης για την κλιματική αλλαγή.

Οπως αναφέρει η DW τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια των 10 ευρώ για δημοφιλείς προορισμούς γίνονται όλο και πιο δυσεύρετα. Και όπως επισημαίνει ως ένα βαθμό αυτό συνδέεται με την αύξηση της ευαισθητοποίησης των επιβατών, αλλά και των εταιρειών για την προστασία του κλίματος, δεδομένου ότι οι αεροπορικές εταιρείες έχουν βρεθεί συχνά στο στόχαστρο λόγω αυξημένων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Ο επικεφαλής της Lufthansa Κάρστεν Σπορ είχε δηλώσει ότι τα αεροπορικά εισιτήρια κάτω των δέκα ευρώ «είναι από οικολογική, αλλά και από οικονομική άποψη μια τρέλα». Ένας επιπρόσθετος λόγος που αύξησε τις τιμές των εισιτηρίων στη Γερμανία είναι η αύξηση του φόρου αερομεταφορών.

Δεν είναι όμως, το περιβάλλον ο μόνος λόγος που γίνονται δυσεύρετα τα πολύ φθηνά αεροπορικά εισιτήρια.

Οπως αναφέρει η DW «στις αερομεταφορές ισχύει το εξής: όταν εξοικονομούν χρήματα οι επιβάτες, πληρώνουν οι μέτοχοι τα κόστη. Όπως η Laudamotion, θυγατρική της Ryanair, έτσι και η Eurowings, θυγατρική της Lufthansa, ''χτύπησαν κόκκινο'' στα χρέη. Το ότι κατάφεραν να επιβιώσουν, οφείλεται στις ισχυρές οικονομικά μητρικές εταιρείες τους. Ωστόσο η στήριξη από τις μητρικές δεν φαίνεται να αποτελεί μακροπρόθεσμη λύση».

Και συνεχίζει: «Επίσης το 2019 η γερμανική αεροπορική εταιρεία Germania, η ισλανδική Wow Air και ο βρετανικός ταξιδιωτικός κολοσσός Thomas Cook κήρυξαν πτώχευση. Στο πλαίσιο αυτό ειδικοί θεωρούν καλή κίνηση το ότι πολλές εταιρείες ξαναβλέπουν την πολιτική τιμών τους. «Tα προγράμματα πτήσεων για τον χειμώνα είναι ενθαρρυντικά» ανέφερε στο γερμανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο dpa ο ειδικός σε θέματα αερομεταφορών Ντάνιελ Ρέσκα από τον οίκο Bernstein».

Ηδη, όπως αναφέρει η DW οι αεροπορικές φαίνεται ότι ακολουθούν πιο πειθαρχημένες πολιτικές τιμών εισιτηρίων. Η Ryanair περιόρισε σημαντικά τις προσφορές της, η Easyjet στοχευμένα μειώνει τις προσφερόμενες πτήσεις, ενώ η Eurowongs μειώνει κυρίως τα δρομολόγια εσωτερικού στη Γερμανία.

Να σημειωθεί ότι η Ryanair επηρεάστηκε και από την κρίση στην Boeing, με την απόσυρση των αεροπλάνων Boeing 737 Max τα οποία είχε παραγγείλει και η ίδια. Η Ryanair περιμένει νέα μοντέλα, λιγότερο ενεργοβόρα, προκειμένου να επεκτείνει των στόλο της και μέχρι τότε, όπως εκτιμά ο Ντάνιελ Ρέσκα, ενδέχεται να μην υπάρξουν περαιτέρω μειώσεις στις τιμές της Ryanair.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ