Facebook: Για πρώτη φορά υποχώρησαν τα τριμηνιαία έσοδα - iefimerida.gr

Facebook: Για πρώτη φορά υποχώρησαν τα τριμηνιαία έσοδα

Το λογότυπο του Facebook
Φωτογραφία: Shutterstock
ΠΑΥΛΟΣ ΚΡΟΥΣΤΗΣ

Το Facebook ανακοίνωσε μείωση των εσόδων του για το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία του.

Το κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε πριν λίγες ώρες τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, σημειώνοντας πτώση της τάξης του 1%, στα 28,8 δισ. δολάρια με πρόβλεψη περαιτέρω μείωσης για το τρίτο τρίμηνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα συνολικά κέρδη της μητρικής εταιρείας, Meta, έπεσαν κατά 36% στα 6,7 δισ. δολάρια, ενώ η Reality Labs, το τμήμα που είναι υπεύθυνο για το επερχόμενο «metaverse», έχασε 2,8 δισ. δολάρια για αυτό το τρίμηνο.

Παρότι η πτώση στα έσοδα ήταν αναμενόμενη για τη Wall Street, η επιβεβαίωση δείχνει πόσο σημαντικές είναι πλέον οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει πλέον η Meta. Η επιλογή της Apple να ενσωματώσει μια συγκεκριμένη επιλογή για την «παύση εντοπισμού» έχει κάνει τις διαφημίσεις πολύ λιγότερο αποδοτικές, κοστίζοντας στη Meta 10 δισ. δολάρια για το 2021. Η παγκόσμια οικονομία επίσης κρατά πίσω τις δαπάνες των διαφημιζόμενων.

Εντωμεταξύ, στην προσπάθειά της να ανταγωνιστεί το TikTok, η Meta επανασχεδιάζει τις λειτουργίες του Facebook και του Instagram για να δώσει έμφαση σε σύντομα βίντεο. Σε μια συνάντηση με αναλυτές, ο Ζούκερμπεργκ είπε ότι το ποσοστό περιεχομένου που βλέπουν οι άνθρωποι στο Facebook και το Instagram που προέρχεται από λογαριασμούς που δεν ακολουθούν, θα υπερδιπλασιαστεί το επόμενο έτος. «Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης που απαιτείται για να συμβεί αυτό είναι μια δαπανηρή επένδυση», είπε.

Παρά τη μείωση των εσόδων, το Facebook σημείωσε αύξηση στη χρήση

Παρόλο που τα έσοδα της Meta μειώνονται, το Facebook κατάφερε να αυξήσει τους καθημερινούς χρήστες του κατά 3% και έφτασε τα 1,97 δισ., αντιστρέφοντας έτσι την ανησυχητική μείωση των χρηστών που παρατήρησε πριν από μερικά τρίμηνα. Η Meta ανέφερε ότι συνολικά 2,88 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τώρα τη σουίτα των εφαρμογών της για την κοινωνική δικτύωση - Facebook, Messenger, Instagram και WhatsApp - κάθε μέρα, σημειώνοντας αύξηση 4% σε σχέση έναν χρόνο νωρίτερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Ζούκερμπεργκ ανέφερε ότι η εταιρεία είχε δει «τάσεις δέσμευσης, οι οποίες ήταν πιο ισχυρές από ό,τι περιμέναμε» στο Facebook, κάτι το οποίο οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση της κατανάλωσης βίντεο. Είπε ότι το Reels, η μορφή βίντεο σύντομης μορφής της εταιρείας που αντέγραψε αυτήν τη μορφή από το Snapchat πριν από αρκετά χρόνια και στοχεύει στον ανταγωνισμό με το TikTok, δημιουργεί έσοδα πιο γρήγορα από το Stories. Μακροπρόθεσμα, η εταιρεία αναμένει ότι οι Reels θα είναι βασική πηγή εσόδων, αλλά όχι ακόμη.

«Αυτή είναι μια περίοδος που απαιτεί περισσότερη ένταση και περιμένω να κάνουμε περισσότερα με λιγότερους πόρους», είπε ο Ζούκερμπεργκ στην κουβέντα με τους αναλυτές για τα οικονομικά αποτελέσματα, επαναλαμβάνοντας σχόλια που έκανε πρόσφατα στους υπαλλήλους σχετικά με τη μείωση του κόστους. «Πιστεύω ότι θα περάσουμε αυτή την περίοδο ως ισχυρότερος και πιο πειθαρχημένος οργανισμός».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ