Εξάχρονος έκλαιγε καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης γιατί δεν μπορούσε να κάτσει στο παράθυρο - iefimerida.gr

Εξάχρονος έκλαιγε καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης γιατί δεν μπορούσε να κάτσει στο παράθυρο

6χρονος έκλαιγε καθόλη τη διάρκεια πτήσης γιατί δεν μπορούσε να κάτσει στο παράθυρο
Εξάχρονος έκλαιγε καθ' όλη τη διάρκεια πτήσης γιατί δεν μπορούσε να κάτσει στο παράθυρο
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Aπαρηγόρητος καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης ήταν ένας μικρός επιβάτης σε πτήση της Buzz, όταν από σφάλμα στα συστήματα δεν κρατήθηκε η θέση του στο παράθυρο.

Παρότι ο πατέρας του είχε κάνει κράτηση στο παράθυρο για τον μικρό Ryan Bandli στην πτήση από τη Βουδαπέστη στο Μάντσεστερ, η θέση τελικά δόθηκε σε άλλον επιβάτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μητέρα του, Adi, δήλωσε πως η θέση στο παράθυρο βοηθά τον «πολύ αντιδραστικό» εξάχρονο γιο της να διατηρήσει την ηρεμία του κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Έτσι, έδωσε το επιπλέον αντίτιμο για να κάνει κράτηση θέσης στο παράθυρο, επειδή ήξερε ότι θα ήταν ζωτικής σημασίας για ένα άνετο και ήρεμο ταξίδι.

6χρονος έκλαιγε καθόλη τη διάρκεια πτήσης γιατί δεν μπορούσε να κάτσει στο παράθυρο

Αλλά μόλις μπήκε στο αεροπλάνο, η Adi παρατήρησε ότι μια γυναίκα καθόταν στη θέση του Ryan. Όταν της μίλησαν λέγοντάς της ότι έχουν κλείσει τη θέση για τον μικρό, εκείνη αποκάλυψε πως έχει κλείσει και εκείνη την ίδια θέση και αρνήθηκε να μετακινηθεί και να παραχωρήσει τη θέση της στο παιδάκι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία έκανε λάθος για τη θέση στην πτήση, η κυρία δεν παραχωρούσε τη θέση της στο παράθυρο...

«Ο Ryan ήταν πραγματικά αναστατωμένος και ανήσυχος και έκλαιγε», δήλωσε η Adi στη Mirror. «Δεν καταλάβαινε γιατί συνέβη αυτό. Καθίσαμε χωριστά και ήταν πραγματικά αγχωτικό» περιέγραψε. Και έτσι πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της πτήσης κλαίγοντας στην αγκαλιά του πατέρα του.

«Το καημένο το παιδί μου έκλαιγε. Οι άνθρωποι του έδιναν γλυκά και ήταν τόσο ευγενικοί», είπε η Adi.

Το περιστατικό συνέβη τον Αύγουστο και η Adi ισχυρίζεται ότι περιμένει ακόμη εξηγήσεις και αποζημίωση από τη RyanAir, στην οποία ανήκει η Buzz.

Η αεροπορική εταιρεία ανέφερε πως η θέση του Ryan δεν ήταν διπλοκρατημένη, αντιθέτως δήλωσε ότι «η παρεξήγηση ήταν αποτέλεσμα μεμονωμένης δυσλειτουργίας του συστήματος».

Επειδή η πτήση ήταν πλήρως κλεισμένη, δεν υπήρχαν άλλες διαθέσιμες θέσεις στο παράθυρο για να προσφερθούν στην οικογένεια, κάτι που σημαίνει ότι έπρεπε να κάτσουν χωριστά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο εκπρόσωπος δήλωσε: «Η Buzz λυπάται για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε στην κυρία Bandli και στον γιο της, και ένα μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών μας θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί τους».

Η Adi είπε ότι ενημερώθηκε από έναν εκπρόσωπο, ο οποίος αρχικά είπε πως το περιστατικό συνέβη επειδή είχαν κάνει κράτηση σε σειρά εξόδου έκτακτης ανάγκης και ο Ryan ήταν πολύ μικρός για να καθίσει με ασφάλεια στη θέση που του είχε παραχωρηθεί.

Αλλά η Adi αντέδρασε, επιμένοντας ότι σίγουρα δεν είχαν τοποθετηθεί σε σειρά εξόδου έκτακτης ανάγκης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ πτήση αεροπλάνο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ