Επικοινωνία Ερντογάν-Πεζεσκιάν: Η Άγκυρα χαιρετίζει τη συμφωνία ΗΠΑ και Ιράν - iefimerida.gr

Επικοινωνία Ερντογάν-Πεζεσκιάν: Η Άγκυρα χαιρετίζει τη συμφωνία ΗΠΑ και Ιράν

Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν σε παλιότερο τετ-α-τετ με τον Ιρανό πρόεδρο Μασούντ Πεζεσκιάν
Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν σε παλιότερο τετ-α-τετ με τον Ιρανό πρόεδρο Μασούντ Πεζεσκιάν / AP
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είπε στον Μασούντ Πεζεσκιάν ότι η Τουρκία χαιρετίζει τη συμφωνία που επιτεύχθηκε μεταξύ του Ιράν και των Ηνωμένων Πολιτειών.

Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν οι δύο ηγέτες, ο Τούρκος πρόεδρος πρόσθεσε ότι η χώρα του είναι έτοιμη να παράσχει οποιαδήποτε υποστήριξη χρειαστεί για να βοηθήσει τη διαδικασία να ολοκληρωθεί ειρηνικά.

Όπως ανακοινώθηκε από το γραφείο του, ο Ερντογάν δήλωσε ότι είναι σημαντικό να διατηρηθεί η επαγρύπνηση απέναντι σε προσπάθειες υπονόμευσης των διαπραγματεύσεων και ότι νέα μέτρα για την ενίσχυση της περιφερειακής ειρήνης είναι απαραίτητα και σημαντικά.

Με στοιχεία από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ