fbpx Bloomberg: Η ΕΕ ίσως παγώσει τις διαπραγματεύσεις με την Τουρκία για την τελωνειακή ένωση | ΚΟΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΚΟΣΜΟΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΑΓΚΥΡΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΑΟΖ

Bloomberg: Η ΕΕ ίσως παγώσει τις διαπραγματεύσεις με την Τουρκία για την τελωνειακή ένωση

To τουρκικό γεωτρύπανο Fatih
18|06|2019 | 11:56
To τουρκικό γεωτρύπανο Fatih

Σε μια ακόμη ένδειξη της επιδείνωσης των σχέσεων μεταξύ Άγκυρας και Βρυξελλών η ΕΕ ετοιμάζεται να απειλήσει την Τουρκία με αντίποινα, όπως το πάγωμα των διαπραγματεύσεων για την τελωνειακή ένωση, για τις εξορυκτικές της δραστηριότητες στην Ανατολική Μεσόγειο.

Την ώρα που το Reuters υποστηρίζει ότι η Ένωση θα περιοριστεί σε μια προειδοποίηση προς την Άγκυρα, το πρακτορείο Bloomberg μεταδίδει ότι οι κυβερνήσεις των κρατών - μελών της ΕΕ θα διακηρύξουν ότι θα παγώσουν τις διαπραγματεύσεις για την αναβάθμιση της τελωνειακής ένωσης με την Τουρκία, ενώ θα επαναλάβουν ότι οι ενταξιακές διαπραγματεύσεις έχουν περιέλθει σε τέλμα, σύμφωνα με σχέδιο ανακοινωθέντος του οποίου έλαβε γνώση το Bloomberg. Επίσης, η ΕΕ θα αποστείλει το μήνυμα ότι ενδέχεται να υπάρξει κλιμάκωση, καθώς «η Ένωση είναι έτοιμη να απαντήσει υποστηρίζοντας πλήρως την Κύπρο», εφόσον συνεχιστούν οι γεωτρήσεις. Το σχέδιο πρόκειται να υποβληθεί σήμερα προς έγκριση στο Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων.

Την Κυριακή ο Αλέξης Τσίπρας, δήλωσε ότι ενδέχεται να ζητήσει να επιβληθούν κυρώσεις κατά της Τουρκίας. Η διένεξη της Άγκυρας με την Κύπρο έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά διαφωνιών της ΕΕ με την Τουρκία σε τομείς όπως το κράτος δικαίου και η ποιότητα της δημοκρατίας. «Παρά τις εντάσεις, οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις είναι πολύ προσεκτικές να μην τραυματίσουν μια σχέση που κρατά εκατομμύρια Σύρους πρόσφυγες σε τουρκικό έδαφος και μακριά από την Ευρώπη», σημειώνει το Bloomberg.

ΣΧΟΛΙΑ