Αύξηση 307% στις online πωλήσεις των σούπερ μάρκετ -Ανέβηκαν 1.234% οι πωλήσεις στο αλεύρι - iefimerida.gr

Αύξηση 307% στις online πωλήσεις των σούπερ μάρκετ -Ανέβηκαν 1.234% οι πωλήσεις στο αλεύρι

Σούπερ μάρκετ
Σούπερ μάρκετ, φωτογραφία EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Αύξηση 307% στις online αγορές σημειώθηκε στα μεγάλα σούπερ μάρκετ όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Convert Group.

Μάλιστα ειδικά τη 12η εβδομάδα του 2020 (16-22 Μαρτίου) οι online αγορές κατέγραψαν ρεκόρ με αύξηση 501% σε σχέση με την ίδια εβδομάδα το 2019

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εντυπωσιακό είναι και το γεγονός ότι την ίδια εβδομάδα το ποσοστό των online αγορών σε σχέση με το συνολικό τζίρο του κλάδου λιανεμπορίου αυξήθηκε 4,5 φορές σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα του έτους (από 0,4% σε 1,8%) γεγονός που σηματοδοτεί την ταχύτητα με την οποία οι Έλληνες υιοθετούν το online κανάλι για τις παραγγελίες τους. Σημειώνεται ότι για τη σύγκριση αγορών μεταξύ ψηφιακού και φυσικού δικτύου, συνεργάστηκαν οι Convert Group και Nielsen Ελλάδας.

Τα καταστήματα που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα

Ανάμεσα στα ευρήματα περιλαμβάνεται η επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες των οκτώ μεγαλύτερων on-line σούπερ μάρκετ ab.gr (ΑΒ Βασιλόπουλος κεντρική ιστοσελίδα), bazaar-online.gr (Bazaar Ομίλου Βερούκα), caremarket.gr (Σκλαβενίτης), e-fresh.gr (το μόνο αμιγώς online super market από τα 8), kritikos-easy.gr (Κρητικός), eshop.masoutis.gr (Μασούτης) eshop.mymarket.gr (MyMarket), thanopoulos.gr (Δ. Θανόπουλος με παρουσία κυρίως στα Β. Προάστια της Αττικής), που ξεπέρασε το Μάρτιο τα 4 εκατ. επισκέψεις, ενώ αν συνυπολογιστούν και οι προσβάσεις στις εφαρμογές κινητών των παραπάνω αλλά και το νέο μεγάλο κανάλι του Σκλαβενίτη μέσω e-food.gr, ο αριθμός των επισκέψεων αυξάνεται ακόμα περισσότερο.

Τα ευρήματα της Google για τις αναζητήσεις των καταναλωτών

Ταυτόχρονα, οι αναζητήσεις των Ελλήνων για τον όρο "online supermarket" στη μηχανή αναζήτησης Google δεκαπλασιάστηκαν μέσα στον Μάρτιο.

Συνολικά το πρώτο τρίμηνο του 2020 φαίνεται ότι το ηλεκτρονικό "καλάθι του νοικοκυριού" περιέχει σε αξία (ευρώ) κατά 30% φρέσκα τρόφιμα (λαχανικά, φρούτα, γαλακτοκομικά, φρέσκο κρέας & ψάρι, κα.), που αποτελεί δείγμα εμπιστοσύνης στα on-line super markets. Η αναλογία τροφίμων (περιλαμβάνει και τα ποτά) είναι 69% στο σύνολο των αγορών. Μάλιστα, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα τις ημέρες κορωνοϊού είναι πάνω από 1,3 δις. ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μέση αξία του ηλεκτρονικού «καλαθιού» ανέρχεται στα 101 ευρώ

Επίσης η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού για το πρώτο τρίμηνο του 2020 εκτοξεύτηκε στα 101 ευρώ περιλαμβανομένου του ΦΠΑ, από 88 ευρώ περιλαμβανομένου του ΦΠΑ που ήταν το 2019, πράγμα λογικό αφού έχει αυξηθεί κατά πολύ η ενασχόληση με τη μαγειρική στο σπίτι.

Στην αύξηση της μέσης αξίας της online παραγγελίας έχει συνεισφέρει μεταξύ άλλων και η ανάπτυξη αγορών σε προϊόντα καθαρισμού που αναπτύχθηκε 169% στο πρώτο τρίμηνο του 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, ενώ ειδικά για το διάστημα που εφαρμόστηκε το μέτρο της καραντίνας (24/2 - 31/3 2020) η αξία αγορών (ευρώ) της συγκεκριμένης κατηγορίας εκτοξεύτηκε στο 1.404% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2019.

Αύξηση 1.234% στις πωλήσεις αλευριού

Μελετώντας όλες τις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) on-line αγορών στην περίοδο της καραντίνας, παρατηρούμε ανάπτυξη 1.234% σε αλεύρι και σιμιγδάλι, 614% σε ρύζι και όσπρια, 540% σε καλλυντικά περιποίησης σώματος, 509% σε ζυμαρικά, 468% σε φαρμακευτικά προϊόντα προσωπικής προστασίας (γάντια, μάσκες, καθαρό οινόπνευμα), 447% σε κονσέρβες, 436% σε κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά, 431% σε κατεψυγμένες πίτσες και τέλος, 427% σε χαρτικά είδη καθαρισμού.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ