Απίστευτο βίντεο: Αστεροειδής φώτισε τον νυχτερινό ουρανό -Δείτε τη στιγμή που καταστρέφεται στην ατμόσφαιρα

Ένας αστεροειδής φώτισε τον νυχτερινό ουρανό πάνω από τη Μάγχη, αφού εισήλθε στην ατμόσφαιρα της Γης, σήμερα τις πρώτες πρωινές ώρες.

Ο βράχος , με την ονομασία Sar2667, εισήλθε στην ατμόσφαιρα περίπου δύο μίλια μακριά από τις γαλλικές ακτές στις 3 π.μ., τοπική ώρα, δημιουργώντας μια μπάλα φωτιάς καθώς διαλύθηκε σε μικρά κομμάτια που προσγειώθηκαν στη θάλασσα. Μπορούσε να τον δει κανείς στη νότια Αγγλία και την Ουαλία και σε τμήματα της βόρειας Γαλλίας μέχρι το Παρίσι.

Χάρη σε έναν κάτοικο όμως, τη στιγμή της πτώσης του αστεροειδούς, κατέγραψε κάμερα, δίνοντας τη δυνατότητα σε εκατομμύρια ανθρώπους να απομνημονεύοσουν τη στιγμή.

Δείτε τη στιγμή που ο αστεροειδής πέφτει στη γη

Ήταν μόλις η έβδομη φορά που προβλέφθηκε με επιτυχία η πρόσκρουση ενός αστεροειδούς, κάτι που, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος, αποτελεί «ένδειξη της ταχείας προόδου των παγκόσμιων δυνατοτήτων ανίχνευσης αστεροειδών».

Για τους επιστήμονες, η πρόβλεψη ακίνδυνων αστεροειδών όπως ο σημερινός θεωρείται καλή πρακτική για τον εντοπισμό εκείνων που θα μπορούσαν να αποτελέσουν κίνδυνο για τον πλανήτη.

Η απειλή από έναν μεγάλο αστεροειδή

Οι πτώση αστεροειδούς θεωρείται ως μία από τις πιο επικίνδυνες φυσικές καταστροφές που θα μπορούσε να βιώσει ο πλανήτης, ιδίως επειδή δεν υπάρχει σήμερα κανένας τρόπος να τους σταματήσουμε.

Ένας αστεροειδής πλάτους άνω των 140 μέτρων θα απελευθέρωνε ένα ποσό ενέργειας τουλάχιστον 1.000 φορές μεγαλύτερο από αυτό που απελευθερώθηκε από την πρώτη ατομική βόμβα, αν προσέκρουε στη Γη, σύμφωνα με έρευνα του Davidson Institute of Science, του εκπαιδευτικού βραχίονα του ισραηλινού Weizmann Institute of Science.

Ένας αστεροειδής με πλάτος 1 χιλιομέτρου, παρόμοιος με τον 138971 (2001 CB21), ο οποίος πέρασε από τη Γη στις αρχές Μαρτίου, θα μπορούσε να προκαλέσει έναν παγκόσμιο αφανισμό, αλλά ακόμη και οι μικρότεροι αστεροειδείς έχουν τη δυνατότητα να προκαλέσουν σοβαρές ζημιές.

Γι' αυτό η NASA διερευνά τη δυνατότητα εκτροπής της πορείας ενός αστεροειδούς με τη συντριβή ενός διαστημικού οχήματος πάνω του.