MH370: «Ξέρω πού έριξε ο πιλότος το αεροσκάφος της Malaysia Airlines, ψάχναμε σε λάθος περιοχή», λέει ερευνητής - iefimerida.gr

MH370: «Ξέρω πού έριξε ο πιλότος το αεροσκάφος της Malaysia Airlines, ψάχναμε σε λάθος περιοχή», λέει ερευνητής

H σκιά ενός αεροπλάνου P3 Orion της Βασιλικής Πολεμικής Αεροπορίας της Νέας Ζηλανδίας διακρίνεται σε χαμηλό νέφος, ενώ το αεροσκάφος αναζητά την αγνοούμενη πτήση της Malaysia Airlines
H σκιά ενός αεροπλάνου P3 Orion της Βασιλικής Πολεμικής Αεροπορίας της Νέας Ζηλανδίας διακρίνεται σε χαμηλό νέφος, ενώ το αεροσκάφος αναζητά την αγνοούμενη πτήση της Malaysia Airlines/ Φωτογραφία AP
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ένας πρώην αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού που πέρασε 12 μήνες κυνηγώντας την εξαφανισμένη πτήση των Μαλαισιανών αερογραμμών MH370 πιστεύει ότι το αεροπλάνο συνετρίβη σκόπιμα σε μια ανεξερεύνητη περιοχή βαθιά στον Ινδικό Ωκεανό.

Ο Πίτερ Γουέρινγκ, 41 ετών, επιστρατεύτηκε στη διεθνή προσπάθεια αναζήτησης των 239 επιβατών της πτήσης MH370 έξι μήνες μετά την μυστηριώδη εξαφάνισή του αεροσκάφους στις 8 Μαρτίου 2014, ένα δυστύχημα που παραμένει σκοτεινό μέχρι και σήμερα, σχεδόν 10 χρόνια μετά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αεροπλάνο πιστεύεται ότι κατέπεσε στον νότιο Ινδικό Ωκεανό. Όμως, αρκετές έρευνες που υποστηρίζονται από την κυβέρνηση καθώς και ιδιωτικές έρευνες, επί σχεδόν 10 χρόνια, δεν κατάφεραν να φέρουν ουσιαστικές πληροφορίες και τα ίχνη του παραμένουν άγνωστα.

Η επίσημη ιστορία που δόθηκε υποστηρίζει ότι ο Ζαχάρι Αχάντ Σαχ, ο πιλότος που ήταν υπεύθυνος για το σκάφος, εκτέλεσε μια ξαφνική αναστροφή λιγότερο από μία ώρα μετά την πτήση, πριν αυτό πέσει στον Ινδικό Ωκεανό κοντά σε μια περιοχή γνωστή ως 7ο τόξο.

Όμως ο Γουέρινγκ, ειδικός στη χαρτογράφηση του θαλάσσιου πυθμένα, πιστεύει ότι το MH370 συνετρίβη σκόπιμα σε μια περιοχή γνωστή ως ζώνη θραύσης Geelvinck, σχεδόν 1.600 χλμ. μακριά από το 7ο τόξο.

Aεροπλάνο της Μalaysia Airlines
Aεροπλάνο της Μalaysia Airlines
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η υπόθεση που μπορεί να είναι λανθασμένη

Είπε στη Sun ότι οι ερευνητές εργάστηκαν λανθασμένα βασιζόμενοι στην υπόθεση ότι το αεροπλάνο βγήκε από τον έλεγχο του Σαχ μετά την τελευταία επαφή του με τις αρχές στις 8 Μαρτίου 2014.

«Νομίζω ότι η ομάδα έρευνας μπορεί να έκανε λάθος με την υπόθεση ότι το αεροσκάφος δεν ήταν υπό έλεγχο στο τέλος».

«Το λαμβάναμε αυτό αρκετά σοβαρά υπόψη κατά τη διάρκεια της έρευνας, ότι το αεροσκάφος μπορεί να συνέχισε να βρίσκεται υπό τον έλεγχο με τη μία ή την άλλη μορφή αφού διέσχισε το 7ο τόξο.

«Μόλις συνέβη αυτό, αυτό σημαίνει ότι το αεροσκάφος βρισκόταν πιθανότατα νοτιότερα», συνέχισε

«…Αν το αεροσκάφος εξακολουθούσε να βρίσκεται υπό έλεγχο στο έβδομο τόξο, τότε η απόσταση στον Ινδικό Ωκεανό που θα μπορούσε να διανύσει είναι τόσο αφάνταστα μεγάλη που καθιστά τον εντοπισμό του απίθανο».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Σπαταλήθηκε πολύς κόπος ψάχνοντας σε λάθος περιοχές», υποστήριξε ο Γουέρινγκ.

Λέει ότι πιστεύει τη θεωρία του Σάιμον Χάρντι, ειδικού στο Boeing 777, ο οποίος υποστηρίζει ότι ο Σαχ είχε «αυτοκτονικές τάσεις» και πέταξε σκόπιμα το αεροπλάνο προς το ρήγμα Geelvinck, σε ένα σημείο αρκετά μακριά από εκεί που πιστεύεται ότι κατέπεσε το αεροπλάνο και μάλιστα εκτός ελέγχου.

Ο Χάρντι, ο οποίος συμμετείχε στην προσπάθεια αναζήτησης κατά τους τελευταίους μήνες του Γουέρινγκ με την ομάδα, είπε ότι πρότεινε να πετάξει στην τάφρο, η οποία έχει βάθος περίπου 800 μέτρα και πλάτο11 χλμ στον πυθμένα της θάλασσας, γνωρίζοντας ότι θα ήταν δύσκολο να βρεθεί. Ο Χάρντι πιστεύει ότι ο Σαχ είχε τον έλεγχο του αεροπλάνου όταν αυτό κατέπεσε. Ο Σαχ, ο οποίος αγνοείται και θεωρείται νεκρός μαζί με όλους τους άλλους επιβαίνοντες στο αεροπλάνο, έχει κατηγορηθεί για σχεδιασμό δολοφονίας λόγω προσωπικών προβλημάτων.

Φωτογραφία AP
Φωτογραφία AP
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ορισμένοι εικάζουν ότι κλείδωσε τον συγκυβερνήτη του έξω από το πιλοτήριο, έκλεισε όλες τις επικοινωνίες, αποσυμπίεσε την κύρια καμπίνα και στη συνέχεια αχρήστευσε το αεροσκάφος, ώστε να συνεχίσει να πετάει στον αυτόματο πιλότο μέχρι να εξαντληθούν τα καύσιμα.

Τα προσωπικά του προβλήματα, σύμφωνα με φήμες στην Κουάλα Λουμπούρ, περιλάμβαναν τον χωρισμό με τη σύζυγό του και την οργή του για το γεγονός ότι ένας συγγενής του, ο ηγέτης της αντιπολίτευσης Ανβάρ Ιμπραΐμ, είχε καταδικαστεί σε πενταετή φυλάκιση για σοδομισμό λίγο πριν επιβιβαστεί στο αεροπλάνο για την πτήση προς το Πεκίνο. Όμως η σύζυγος του πιλότου αρνήθηκε οργισμένη οποιαδήποτε προσωπικά προβλήματα και άλλα μέλη της οικογένειας και οι φίλοι του είπαν ότι ήταν ένας αφοσιωμένος οικογενειάρχης και αγαπούσε τη δουλειά του.

Ο Γουέρινγκ υποστήριξε επίσης ότι όλη η έρευνα έγινε βιαστικά και λανθασμένα, δεδομένης της τεράστιας πίεσης που ασκείτο στη μαλαισιανή κυβέρνηση να βρει το αεροπλάνο το συντομότερο δυνατό.

«Υπήρχε μεγάλη πολιτική πίεση για την επίτευξη στόχων, και μέρος της δουλειάς μου ήταν να αναφέρω κάθε μέρα πόσο μεγάλο μέρος της περιοχής έρευνας είχε καλυφθεί την προηγούμενη μέρα. Το μέτρο της επιτυχίας ήταν μόνο το πόσο μεγάλο μέρος αυτού του χώρου είχαμε σαρώσει, όχι αν ψάχναμε στο σωστό μέρος εξαρχής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συγκλονιστική ιστορία της εξαφάνισης του αεροπλάνου έχει γίνει αντικείμενο θεωριών συνομωσίας και παρ' όλο που έχουν περάσει δέκα χρόνια παραμένει μια πολύ επίκαιρη από άποψη ενδιαφέροντος ιστορία, ενώ οι οικογένειες των αγνοούμενων αποζητούν ακόμα δικαίωση.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ