Τουρισμός στην εποχή του TikTok και του Instagram: Πώς τα social media έχουν αλλάξει τις διακοπές μας - iefimerida.gr

Τουρισμός στην εποχή του TikTok και του Instagram: Πώς τα social media έχουν αλλάξει τις διακοπές μας

Διακοπές για το TikTok και το Instagram -Πώς τα social media γράφουν τους νέους κανόνες στον τουρισμό
φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οι φωτογραφίες, οι συμβουλές, τα stories και οι διαφημίσεις για ταξίδια έχουν εκτοξευτεί στα social media, μεταμορφώνοντας τον τρόπο που φανταζόμαστε και ζούμε τις διακοπές μας. Ταυτόχρονα, αυτό φέρνει και αρκετές συνέπειες.

Στη Rue Charlot στο Παρίσι, την ώρα του μεσημεριανού, σχηματίζεται μια μεγάλη ουρά τουριστών που περιμένουν υπομονετικά για ένα σάντουιτς. Πρόκειται για το περίφημο Chez Alain Miam Miam, το οποίο έγινε viral χάρη σε φωτογραφίες και βίντεο που συγκέντρωσαν εκατομμύρια προβολές στο TikTok και το Instagram.

Ο ιδιοκτήτης, ο Αλέν Ρουσέλ, 70 ετών, που είναι πρώην ψυχοθεραπευτής, παραδέχεται ότι δεν είχε καμία στρατηγική προώθησης και δεν ξόδεψε ούτε ένα ευρώ για διαφήμιση, σημειώνει σε άρθρο της η γαλλική εφημερίδα Le Monde. Όπως λέει, οι τουρίστες έκαναν όλη τη δουλειά για εκείνον. Η επιτυχία ήρθε μετά την πανδημία, και σήμερα πουλάει 400 έως 500 σάντουιτς την ημέρα, στα 13 ευρώ το καθένα.

Διαβάστε πώς έχει διαμορφωθεί ο τουρισμός στην εποχή των social media στο Bovary.gr.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Τουρισμός social media διακοπές
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ