fbpx Πώς να κάνεις εύκολα τη μακαρονάδα σου πιο υγιεινή -Είναι το ίδιο λαχταριστή και θα την απολαύσεις | ΓΥΝΑΙΚΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ

Πώς να κάνεις εύκολα τη μακαρονάδα σου πιο υγιεινή -Είναι το ίδιο λαχταριστή και θα την απολαύσεις

Υγιεινές μακαρονάδες σε τραπέζι
17|11|2019 | 13:59
Μπορείς να κάνεις τη μακαρονάδα σου πιο υγιεινή/ Φωτογραφία: Bruna Branco/Unsplash

Όσοι προσέχουν τη διατροφή τους συνήθως αποφεύγουν εντελώς τη μακαρονάδα και δεν τρώνε σχεδόν ποτέ ζυμαρικά.

Ωστόσο, αυτό που οι διατροφολόγοι θέλουν πάντα να θυμόμαστε και να τηρούμε είναι ότι, δεν υπάρχει τίποτα απαγορευτικό και δεν πρέπει να αποκλείουμε τίποτα από τη διατροφική πυραμίδα, ούτε τη μακαρονάδα. Το πιο σημαντικό είναι οι σωστές επιλογές και οι έξυπνοι συνδυασμοί.

Ως ένα από τα πιο λαχταριστά πιάτα σε κάθε μενού, όλοι γευσιγνώστες εκτιμούν ιδιαίτερα μια καλή μακαρονάδα, κάθε είδους. Παρόλα αυτά, πολλές φορές συναντάμε σε εστιατόρια μακαρονάδες που οι σεφ υπερφορτώνουν με υλικά πάσης φύσεως, πλούσια σε λιπαρά και αλάτι. Αποτελούν πραγματικές θερμιδικές «βόμβες».

Το μόνο όμως που πρέπει να κάνετε δεν είναι να διαγράψετε τη μακαρονάδα από το τραπέζι σας, αλλά να τις προσαρμόσετε ώστε να αποτελέσουν μια υγιεινή και νόστιμη επιλογή για το τραπέζι σας.

Δείτε πώς μπορείτε να κάνετε τη μακαρονάδα σας πιο υγιεινή στο Bovary.gr.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ