Όταν το μέγεθος στην ετικέτα γίνεται πιο σημαντικό από την άνεση, την αλήθεια και την αποδοχή του σώματός μας -μια ψυχολόγος εξηγεί τη βαθύτερη σημασία πίσω από τις αγορές ρούχων που δεν μας ταιριάζουν.
Για πολλές γυναίκες, το νούμερο Small έχει συνδεθεί με μια περίοδο της ζωής τους όπου ένιωθαν όμορφα, αποδεκτές και «ο εαυτός τους». Ακόμα και όταν το σώμα αλλάζει -είτε λόγω ηλικίας, είτε λόγω τρόπου ζωής, είτε απλώς φυσικής εξέλιξης- η αποδοχή της ανάγκης για μεγαλύτερο μέγεθος αποδεικνύεται δύσκολη. Γιατί;
Η ψυχολόγος και ειδικός στην προσωπική εικόνα, Άντζελα Πάρα, εξηγεί στο ισπανικό Hello! ότι πρόκειται για ένα φαινόμενο που παρατηρείται πολύ συχνά, χωρίς όμως αυτό να το καθιστά φυσιολογικό.
Δείτε γιατί συνεχίζουμε να αγοράζουμε Small ενώ το Medium μας κάθεται καλύτερα στο Bovary.gr.