Το ελληνικό brand Eafte δεν προέκυψε από στρατηγική ή επιχειρηματικό πλάνο, αλλά από μια έντονη ανάγκη για έκφραση.
Η δημιουργός του, Ξένια Μιγγούλη, με χρόνια εμπειρίας στον χώρο της μόδας, αποφάσισε να αφήσει πίσω της τις «φόρμες» της αγοράς και να δημιουργήσει κάτι αυθεντικά δικό της.
Η ίδια μίλησε στο Bovary.gr για την αφετηρία του Eafte, τη σημασία της αυθεντικότητας, τη σχεδιαστική της φιλοσοφία και το πώς βλέπει τη μόδα σήμερα –όχι ως κάτι επιφανειακό, αλλά ως μέσο εσωτερικής έκφραση.
Διαβάστε τη συνέντευξη της δημιουργού του brand Eafte στο Bovary.gr.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο