Η νέα εποχή του Dior είχε ξεκινήσει να φαίνεται ακόμα και πριν την επίσημη παρουσίαση της συλλογής.
Την ίδια μέρα που ανακοινώθηκε ο Jonathan Anderson ως νέος δημιουργικός διευθυντής, ο οίκος έκανε ένα πρώτο βήμα μέσα από μια δημοσίευση στο Instagram, ανακοινώνοντας την αλλαγή στο λογότυπο. Τα μεγάλα κεφαλαία στα κεντημένα λογότυπα της περιόδου 2016-2025 αντικαταστάθηκαν από μικρά γράμματα με κεφαλαίο αρχικό γράμμα, σηματοδοτώντας μια επιστροφή στην παράδοση και την απλότητα.
Παράλληλα, οι πρώτες προσκλήσεις για τα shows δεν περιορίζονταν στο συνηθισμένο χαρτί, αλλά γίνονταν συλλεκτικά αντικείμενα από μόνες τους. Εμπνεύστηκαν από ένα πιάτο του αρχείου του οίκου, στέλνοντας έτσι το πρώτο μήνυμα της πρόθεσης του Anderson να αναδείξει την πολιτιστική κληρονομιά του Dior, πέρα από τα ίδια τα ρούχα.
Δείτε πώς άλλαξε μέχρι στιγμής ο Jonathan Anderson τον οίκο Dior στο Bovary.gr.