fbpx Η L'Oréal καινοτομεί στο Brandstorm 2020- Ψηφιακός τελικός για ένα μέλλον χωρίς πλαστικό στην βιομηχανία της ομορφιάς | GREEN | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
GREEN

Η L'Oréal καινοτομεί στο Brandstorm 2020- Ψηφιακός τελικός για ένα μέλλον χωρίς πλαστικό στην βιομηχανία της ομορφιάς

Διαγωνισμός L'Oréal για ένα μέλλον χωρίς πλαστικό στην βιομηχανία της ομορφιάς
25|05|2020 | 15:27
Διαγωνισμός L'Oréal για ένα μέλλον χωρίς πλαστικό στην βιομηχανία της ομορφιάς

Η ομάδα LAST DROP - αποτελούμενη από τους Βασίλη Δανιηλίδη, Γιώργο Φουρκιτάκη και Γιώργο Δάιο - ανακηρύχθηκε νικήτρια του ελληνικού τελικού του διεθνούς φοιτητικού διαγωνισμού καινοτομίας L’Oréal Brandstorm, κερδίζοντας μια θέση στο διεθνή τελικό, που θα διεξαχθεί τον Ιούνιο.

Η ομάδα που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο διεθνή τελικό του διαγωνισμού L'Oréal Brandstorm 2020 επιλέχθηκε από 3 ομάδες φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της πανδημίας και για πρώτη φορά, ο εθνικός τελικός πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.

Οι τρεις ομάδες που έφτασαν στον τελικό, παρουσίασαν ψηφιακά την ιδέα τους στην επιτροπή κρίσης, που αποτελείτο από διοικητικά στελέχη της L'Oréal Hellas και συγκεκριμένα τους Alex Davison, Γενικό Διευθυντή, Εύα Γεωργίου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Γιώργο Χριστοδούλου, Διευθυντή Operations, Πάνη Κοροπούλη, Γενικό Διευθυντή Κλάδου Προϊόντων Ευρείας Διανομής και Φιλύρα Παπακώστα, Γενική Διευθύντρια Κλάδου Δερμοκαλλυτικών Προϊόντων.

Με σύνθημα «Δημιουργούμε ένα μέλλον χωρίς πλαστικό για τη βιομηχανία της ομορφιάς», οι μαθητές κλήθηκαν να δημιουργήσουν την επόμενη βιώσιμη καινοτομία για το τμήμα προϊόντων ευρείας διανομής της L'Oréal, που θα βοηθήσει στη μείωση ή εξάλειψη της χρήσης πλαστικού. Στόχος είναι να βρεθούν νέες συσκευασίες και επιχειρηματικές λύσεις, ενώ παράλληλα να αλλάξει η συμπεριφορά των καταναλωτών, ευαισθητοποιώντας τους γύρω από τη σημασία της μείωσης των πλαστικών απορριμμάτων.

Η νικήτρια ελληνική ομάδα προκρίθηκε στον διεθνή τελικό L'Oréal Brandstorm 2020, που θα πραγματοποιηθεί ψηφιακά στις 23 και 24 Ιουνίου. Στον τελικό αυτό, η ελληνική ομάδα θα διαγωνιστεί για το τελικό βραβείο που δεν είναι άλλο από μιας τρίμηνη πρακτική στο Station F, το μεγαλύτερο campus για startups στον κόσμο και συνεργάτη της L'Oréal, όπου θα μπορούν να αναπτύξουν την ιδέα τους.

Ο φετινός διαγωνισμός ευθυγραμμίζεται πλήρως με το πρόγραμμα βιωσιμότητας του Ομίλου L'Oréal, Sharing Beauty With All και με τις δεσμεύσεις του για βιώσιμη καινοτομία. Το πρόγραμμα αυτό έχει ως πυλώνες του τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στις φόρμουλες των προϊόντων, την προστασία της βιοποικιλότητας μέσω πολιτικών βιώσιμων προμηθειών, την ανάπτυξη συσκευασιών με βελτιωμένο περιβαλλοντικό προφίλ και τη δέσμευση για μηδενική αποψίλωση δασών.

Το Brandstorm, είναι ο διαγωνισμός καινοτομίας της L’Oréal, που πραγματοποιείται από το 1992 σε πάνω από 60 χώρες και έχει προσελκύσει 200.000 φοιτητές παγκοσμίως. Φέτος, η L’Oréal, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες που έφερε η πανδημία του ιού COVID-19, προχώρησε στην ψηφιακή υλοποίηση του διαγωνισμού, θέτοντας σε προτεραιότητα τη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας τόσο των συμμετεχόντων όσο και των εργαζομένων της.

Σχετικά με τη L’Oréal

Για περισσότερα από 100 χρόνια, η L'Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά. Με το μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιό της, που αποτελείται από 34 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, ο ‘Όμιλος σημείωσε κατά το 2019 πωλήσεις ύψους 29,87 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 82.600 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως, η L'Oréal είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής: κανάλια ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολόγητων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μία εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 3.885 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L'Oréal, που στοχεύει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλο τον πλανήτη. Η δέσμευση της L'Oréal για βιώσιμη ανάπτυξη για το 2020 με την ονομασία "Sharing Beauty With All", θέτει φιλόδοξους στόχους βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου. www.loreal.com

Σχετικά με τον διαγωνισμό Brandstorm

Ο διαγωνισμός της L’Oréal δημιουργήθηκε πριν από 28 χρόνια, και έχει εξελιχθεί στον μεγαλύτερο διαγωνισμό καινοτομίας για φοιτητές παγκοσμίως, με συμμετέχοντες από 65 χώρες. Ο διαγωνισμός είναι τώρα ανοιχτός σε φοιτητές από κάθε χώρα και κάθε κλάδο. Ο διαγωνισμός προσελκύει σήμερα πάνω από 34.000 συμμετέχοντες κάθε χρόνο, σε ομάδες των τριών που αποτελούνται από προπτυχιακούς φοιτητές από την ίδια ή διαφορετικές σχολές. Οι ομάδες έχουν 6 μήνες για να σκεφτούν μια ιδέα και ένα έργο το όποιο να είναι εφικτό στην υλοποίηση. Ο τελικός θα θα πραγματοποιηθεί ψηφιακά τον Ιούνιο του 2020, για να αποφασιστεί ποια ομάδα θα κερδίσει τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα μαθητείας στο Station F. Για περισσότερες πληροφορίες: https://brandstorm.loreal.com

Σχετικά με το Sharing Beauty with All

Το πρόγραμμα Sharing Beauty with All ξεκίνησε το 2013. Πλήρως ενσωματωμένο σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου, συνοψίζει τις δεσμεύσεις της L'Oréal σχετικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη έως το 2020 και αντιμετωπίζει όλες τις επιπτώσεις της: από τον σχεδιασμό των προϊόντων μέχρι και τη διανομή τους, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας παραγωγής ή την προέλευση των συστατικών. Κάθε χρόνο, η L'Oréal επικοινωνεί με διαφάνεια, παρέχοντας στοιχεία, σχετικά με την πρόοδό της. Σήμερα, ο Όμιλος είναι μια από τις εταιρείες των οποίων η φιλοδοξία και η σοβαρότητα σχετικά με την βιώσιμη ανάπτυξη είναι από τις πλέον αναγνωρισμένες σε διεθνές επίπεδο. Για περισσότερες πληροφορίες: www.loreal.com/loreal-sharing-beauty-with-all

ΣΧΟΛΙΑ