Μετ’ εμποδίων η επανέναρξη των δρομολογίων σε τρένα και προαστιακό -Τα μέτρα ασφαλείας - iefimerida.gr

Μετ’ εμποδίων η επανέναρξη των δρομολογίων σε τρένα και προαστιακό -Τα μέτρα ασφαλείας

Τρένο του ΟΣΕ
Τρένο του ΟΣΕ / Φωτογραφία: ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, EUROKINISSI
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Επανεκκίνηση κάνουν από τα ξημερώματα οι συρμοί των τρένων και ο προαστιακός.

Στις 04.45 τα ξημερώματα θα φύγει το πρώτο δρομολόγιο από τον σταθμό Λαρίσης με προορισμό την Οινόη.

Ωστόσο, η επανεκκίνηση θα γίνει μετ’ εμποδίων, καθώς οι εργαζόμενοι εξακολουθούν να έχουν ανησυχίες για την ασφάλεια, μετά το δυστύχημα στα Τέμπη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αύριο μάλιστα, στην επανέναρξη των δρομολογίων, δεν θα πραγματοποιηθούν τα προγραμματισμένα δρομολόγια Θεσσαλονίκη-Δράμα και Θεσσαλονίκη-Φλώρινα.

Στη διάσκεψη που είχε το συνδικάτο των μηχανοδηγών αποφασίστηκε να μη λύσουν χειρόφρενο οι αμαξοστοιχίες που εκτελούν τα συγκεκριμένα δρομολόγια, για θέματα ασφαλείας, και ζήτησαν παράταση μίας εβδομάδας.

Τα δρομολόγια που ξεκινούν αύριο

Όπως ενημέρωσε η Hellenic Train, τα δρομολόγια τα οποία θα πραγματοποιηθούν αύριο σε τρένα και προαστιακό είναι τα εξής:

  • Πειραιάς - Αθήνα - Αεροδρόμιο
  • Άνω Λιόσια - Αεροδρόμιο
  • Άνω Λιόσια - Κάντζα
  • Αθήνα - Χαλκίδα
  • Προαστιακός Πάτρας
  • Ολυμπία - Πύργος - Κατάκολο
  • Διακοφτό - Καλάβρυτα

Τα μέτρα ασφαλείας στα τρένα -Δύο σταθμάρχες, δύο μηχανοδηγοί

Μετά τη συνεδρίαση του Συντονιστικού Κέντρου Ασφαλείας σιδηροδρόμων, πάρθηκαν και αποφάσεις σχετικά με την ασφάλεια των δρομολογίων των τρένων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χαρακτηριστικά, οι αμαξοστοιχίες θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα, προκειμένου να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής, ενώ θα υπάρχουν στα δρομολόγια δύο μηχανοδηγοί, τουλάχιστον ένας συνοδός, καθώς και δύο σταθμάρχες σε όσους σταθμούς υπήρχε μόνο ένας.

Ειδικά για τα δρομολόγια του InterCity Αθήνας-Θεσσαλονίκης, οι συνοδοί αυξάνονται σε τρεις, από δύο που ήταν έως τώρα.

Ένα άλλο μέτρο που αποφασίστηκε είναι η μείωση της ταχύτητας σε σημεία που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.

Ο προαστιακός και τα εμπορικά τρένα θα κινούνται με ταχύτητα μέχρι και 80 χιλιόμετρα ανά ώρα, ενώ οι επιβατικές αμαξοστοιχίες με 100 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Τέλος, στη συνεδρίαση συζητήθηκε το ζήτημα της πυρασφάλειας και της πυρανίχνευσης στις σήραγγες, οι ραδιοεπικοινωνίες και ο φωτισμός στις σήραγγες.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ