Δύο βραβεία για την Περιφέρεια Αττικής στα Travel Marketing Awards -Χαρδαλιάς: Επενδύουμε διαρκώς στην εξωστρέφεια - iefimerida.gr

Δύο βραβεία για την Περιφέρεια Αττικής στα Travel Marketing Awards -Χαρδαλιάς: Επενδύουμε διαρκώς στην εξωστρέφεια

Δύο βραβεία για την καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής
Δύο βραβεία για την καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής / Φωτογραφία: Facebook
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σημαντικές τιμητικές διακρίσεις απέσπασε στα Travel Markering Awards η καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής, που πρόβαλε τη μαγεία των Χριστουγέννων στην Αθήνα και ταξίδεψε σε κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Πρόκειται για την digital χριστουγεννιάτικη καμπάνια που πρόβαλε η Περιφέρεια και απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις: το Gold βραβείο στην κατηγορία «Best International Campaign» και το Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Digital Multi - Channel Campaign».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η καμπάνια προβολής της εορταστικής Αθήνας ξεκίνησε στις 25 Νοεμβρίου και διήρκεσε έως τις 31 Δεκεμβρίου, περιλαμβάνοντας σειρά διαφημιστικών δράσεων στη Μεγάλη Βρετανία, τη Γερμανία και τη Σουηδία, τόσο μέσω τηλεοπτικών σποτ όσο και με στοχευμένη ψηφιακή προβολή και φυσική παρουσία σε δημόσιους χώρους υψηλής επισκεψιμότητας — όπως σταθμοί μετρό, εμπορικά κέντρα και θεματικά σημεία σε μεγάλες πόλεις των παραπάνω χωρών της βόρειας Ευρώπης που χαρακτηρίζονται ως δυναμικές αγορές με επισκέπτες υψηλού εισοδήματος.

Η καμπάνια μετέφερε τη γιορτινή ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας και ευρύτερα της Αττικής, προβάλλοντας τις πλούσιες εικόνες και εμπειρίες της περιοχήςμε επίκεντρο το Χριστουγεννιάτικο Χωριό στο Πεδίον του 'Αρεως, το οποίο αποτέλεσε σημείο αναφοράς για μικρούς και μεγάλους επισκέπτες κατά την εορταστική περίοδο.

Η διάκριση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική της Περιφέρειας για την τουριστική προβολή της Αττικής ως ενός σύγχρονου, πολυθεματικού και ελκυστικού προορισμού 365 ημερών. Υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, με στόχο την ανάδειξη του τουρισμού ως καταλύτη για την οικονομική ανάπτυξη και την ευημερία των πολιτών.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η Περιφέρεια Αττικής είναι η πρώτη στην Ελλάδα που προχώρησε στη σύσταση Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO), μέσω του Αναπτυξιακού της Οργανισμού «Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε.», ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη δομημένη τουριστική της στρατηγική σε όλα τα επίπεδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χαρδαλιάς: Επενδύουμε διαρκώς στην εξωστρέφεια

Με αφορμή τη βράβευση, ο περιφερειάρχηύύς, Νίκος Χαρδαλιάς, δήλωσε ότι: «Η διπλή αυτή διεθνής διάκριση για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής αποτελεί επιβεβαίωση της στρατηγικής μας να προβάλλουμε συστηματικά και στοχευμένα τη Μητροπολιτική Αττική ως ελκυστικό προορισμό, όχι μόνο το καλοκαίρι, αλλά καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.

Επενδύουμε διαρκώς στην εξωστρέφεια, στην καινοτομία και στην ανάδειξη της πολιτιστικής και φυσⁿικής κληρονομιάς του τόπου μας. Μέσα από μία καλά σχεδιασμένη πολιτική και με πολύ προσεκτικά βήματα συνεχίζουμε να αναδεικνύουμε τα μοναδικά στρατηγικά πλεονεκτήματα της πρωτεύουσας.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ