Αποκλειστικό: Ο τουρίστας που πλήρωσε 591 ευρώ για καλαμαράκια στη Μύκονο μιλά στο iefimerida.gr - iefimerida.gr

Αποκλειστικό: Ο τουρίστας που πλήρωσε 591 ευρώ για καλαμαράκια στη Μύκονο μιλά στο iefimerida.gr

Οι χαρακτηριστικοί ανεμόμυλοι στη Μύκονο
Εστιατόριο της Μυκόνου χρέωσε 591 ευρώ για καλαμαράκια / Φωτογραφία: Shutterstock

Τη δυσάρεστη εμπειρία του σε εστιατόριο της Μυκόνου, όπου υποχρεώθηκε να καταβάλει 591 ευρώ για έξι μερίδες καλαμαράκια, περιγράφει στο iefimerida.gr ο τουρίστας που δημοσιοποίησε το περιστατικό στο tripadvisor.

Ο Φρανσίσκο Τεγιάδα είναι ένας από τους τουρίστες που ανάρτησαν την απόδειξη με το εξωφρενικό ποσό που κλήθηκε να πληρώσει, εκείνος και οι συνεργάτες του, για ένα γεύμα σε παραλιακό εστιατόριο στην παραλία Πλατύς Γιαλός της Μυκόνου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το περιστατικό έκανε το γύρο του διαδικτύου τα τελευταία εικοσιτετράωρα, φέρνοντας στη δημοσιότητα περισσότερες καταγγελίες τουριστών για το συγκεκριμένο εστιατόριο που χρέωνε μεταξύ άλλων 10 ευρώ για έναν διπλό ελληνικό καφέ και 15 ευρώ για ένα αναψυκτικό.

Το αστρονομικό ποσό των 836 ευρώ πλήρωσε τουρίστας και η παρέα του σε εστιατόριο της Μυκόνου
Το αστρονομικό ποσό των 836 ευρώ πλήρωσε τουρίστας και η παρέα του σε εστιατόριο της Μυκόνου

Μιλώντας στο iefimerida.gr, ο Τεγιάδα από τις ΗΠΑ εξηγεί πως βρέθηκε στη Μύκονο το περασμένο Σαββατοκύριακο. Περπατώντας στην παραλία του Πλατύ Γιαλού αναζητούσαν ένα μέρος να πάρουν το μεσημεριανό τους. «Περπατούσαμε στην παραλία αναζητώντας ένα μέρος για να φάμε και ένας από τους εργαζόμενους στο εστιατόριο μας κάλεσε να καθίσουμε εκεί, καθώς είχαν ειδικά διαμορφωμένο μενού» μας εξηγεί.

Ζήτησαν επανειλημμένα τιμοκατάλογο από το εστιατόριο της Μυκόνου

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αρχικά, έχει ενδιαφέρον το γεγονός πως - όπως ισχυρίζεται ο ίδιος - ζήτησαν κατ' εξακολούθηση τιμοκατάλογο από τη σερβιτόρα που τους εξυπηρετούσε, χωρίς όμως αποτέλεσμα. «Ζητήσαμε τιμοκατάλογο αλλά η σερβιτόρος αρνήθηκε να μας φέρει. Μας είπε, “αφήστε να σας φέρω πρώτα τα ποτά σας” και έτσι παραγγείλαμε 6 μπίρες» υποστηρίζει και συνεχίζει: «Επέστρεψε και πάλι χωρίς τιμοκατάλογο, παρά το γεγονός πως ζητήσαμε επανειλημμένα να μας φέρει. Η απάντησή της ήταν "αφήστε με να σας πω τα σπέσιαλ. Τι έχετε διάθεση να φάτε;". Απαντήσαμε πως θέλαμε θαλασσινά. Συνέχισε να μας απαριθμεί τα πιάτα...».

Η παρέα των έξι τουριστών συνέχισε να ζητά επίμονα τιμοκατάλογο, ωστόσο η σερβιτόρος το απέφυγε και τους πρότεινε να αναλάβει εκείνη το μενού. «Μας καθησύχασε και μας ρώτησε τι θα θέλαμε να φάμε. Της είπαμε καλαμαράκια και απάντησε πως θα μας φέρει μια ωραία παραγγελία την οποία μπορούμε να μοιραστούμε» συνεχίζει ο Αμερικανός. «Ρωτήσαμε πόσο θα στοίχιζε και μας απάντησε "εξαρτάται από το πιάτο που θα ετοιμάσει ο σεφ". Δεν ικανοποιήθηκα με την απάντηση, αλλά δεν περίμενα να πληρώσω 800 δολάρια» πρόσθεσε.

Απέδωσαν το ύψος της τιμής στον... εργασιακό φόρτο του σεφ

Οι τουρίστες ζήτησαν εξηγήσεις για τον τσουχτερό λογαριασμό που ξεπερνούσε τα 800 ευρώ στο σύνολό του. «Δηλώσαμε τη δυσαρέσκειά μας και ζητήσαμε εξηγήσεις για το ύψος του λογαριασμού και η απάντησή της ήταν πως η τιμή είχε να κάνει με την ποσότητα που ετοίμασε ο σεφ» σημείωσε. «Αποφασίσαμε πως πέσαμε θύματα τουριστικής απάτης, πληρώσαμε και φύγαμε» συνέχισε.

Κατέφυγε στο Α.Τ. Μυκόνου -Τι του είπαν

Ο Φρανσίσκο Τεγιάδα μας εξήγησε πως οι ιδιοκτήτες άλλου εστιατορίου του συνέστησαν να καταγγείλει το περιστατικό στην αστυνομία. «Μας είπαν πως αυτό που συνέβη ήταν παράνομο και μας σύστησαν να το καταγγείλουμε στην αστυνομία πριν φύγουμε από τη Μύκονο» λέει και εξηγεί πως επισκέφθηκαν το αστυνομικό τμήμα της Μυκόνου το επόμενο πρωί. «Από το τμήμα μας απάντησαν πως αν τους καλούσαμε απευθείας στο σημείο δεν θα είχαμε πληρώσει ένα τέτοιο ποσό, κάτι που δυστυχώς δεν πράξαμε» είπε. Ο Τεγιάδα και οι συνεργάτες του αναχώρησαν λίγη ώρα αργότερα με το αεροπλάνο για τις ΗΠΑ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τι απαντά το εστιατόριο στη Μύκονο

Επειτα από την έκταση που πήρε η ανάρτηση του Αμερικανού, υπεύθυνος του εστιατορίου απάντησε στο TripAdvisor υπερασπιζόμενος τους εργαζόμενους που όπως εξήγησε δέχονται παραγγελίες με βάση τον τιμοκατάλογο όπου αναγράφονται κανονικά οι τιμές.

«Αγαπητέ κύριε,
οι σερβιτόροι παίρνουν τις παραγγελίες με βάση τις τιμές που αναγράφονται ξεκάθαρα στους τιμοκαταλόγους μας. Αν υπήρξε κάποια παρεξήγηση με τις τιμές που προκάλεσε την δυσαρέσκειά σας, λυπούμαι ειλικρινά. Ωστόσο, δεν υπήρχε τέτοια πρόθεση από μέρους μας.

Θα το εκτιμούσα αν διορθώνατε την ανάρτησή σας, αφαιρώντας προσβλητικές λέξεις όπως «απάτη». Από την περιγραφή του γεγονότος δεν βλέπω πως μπορείτε να δικαιολογήσετε τέτοιους χαρακτηρισμούς», γράφει ο υπεύθυνος του εστιατορίου.

«Δεν αλλάζει η εικόνα μου για τους Ελληνες» λέει ο Αμερικανός

«Η Μύκονος είναι ένας υπέροχος τόπος με εξαιρετικούς ανθρώπους. Η εμπειρία μας από το εστιατόριο ήταν δύσκολη να την αποδεχτούμε, αλλά δεν κατέστρεψε την εικόνα που έχουμε για την Ελλάδα και τους ανθρώπους της» σημειώνει στο iefimerida.gr, ο Αμερικανός που ανάρτησε την αρνητική κριτική για το εστιατόριο στο TripAdvisor.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Αφησα την αναφορά στο TripAdvisor και στη συνέχεια είδα όλα τα αρνητικά σχόλια. Παρατήρησαν πως λαμβάνουν ψεύτικες θετικές κριτικές ώστε να καλύψουν τις αρνητικές» προσθέτει για το συγκεκριμένο εστιατόριο. Σύμφωνα με τον Τεγιάδα, το εν λόγω μαγαζί δεν θα πρέπει να υπάρχει στη Μύκονο. «Πιστεύω πως το μέρος αυτό πρέπει να κλείσει για αντιεπαγγελματικές πρακτικές» καταλήγει.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ