Τουρισμός: Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των υπηρεσιών Εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ οχημάτων ζητούν οι οδηγοί -Τι να περιλαμβάνει

Κερκυρα, φωτογραφία shutterstock

Τη μέριμνα των αρμοδίων υπουργείων, ενόψει τουριστικής σεζόν, για την άμεση διευθέτηση χρόνιων και πάγιων αιτημάτων, ώστε να προκύψει η εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων «Εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ. οχημάτων με οδηγό», ζητούν για πρώτη φορά από κοινού, τα Σωματεία Εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ. οχημάτων με οδηγό Κέρκυρας και Δωδεκανήσων.

Όπως αναφέρουν, μεταξύ άλλων, σε κοινή τους δήλωση, «πέραν των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί λόγω της πανδημίας που προκάλεσε ο κορωνοϊός, ο κλάδος καλείται να αντιμετωπίσει χρόνια προβλήματα, λόγω των δυστοκιών στο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των επιχειρήσεων τους».

Τα αιτηματα των σωματείων Εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ. οχημάτων με οδηγό Κέρκυρας

«Το παράδοξο είναι ότι εξακολουθούμε να είμαστε η μοναδική τουριστική υπηρεσία που το κράτος μας αναγκάζει επί της ουσίας να δραστηριοποιούμαστε τη μισή τουριστική σεζόν, θέτοντάς μας εκτός αγοράς και δραστηριότητας τους μήνες Απρίλιο, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, όταν πρακτικά και φέτος, λόγω της πανδημίας, το άνοιγμα της τουριστικής σεζόν αναμένεται πρακτικά τον Ιούνιο. Συνάμα οι "εξοντωτικοί" περιορισμοί στην πληρότητα των επιβατών, που είμαστε υποχρεωμένοι να εφαρμόζουμε, μας οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην παύση της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας, που αποτελεί αναγκαίο και αναπόσπαστο κομμάτι του ποιοτικού τουρισμού στη χώρα μας», τονίζει στην κοινή δήλωση, ο πρόεδρος του Σωματείου «Εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ. οχημάτων με οδηγό» Δωδεκανήσου, Στέφανος Γραμμένος.

Στα αιτήματα των σωματείων Εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ. οχημάτων με οδηγό Κέρκυρας και Δωδεκανήσων, κατατάσσονται μεταξύ άλλων, η επέκταση της ισχύος της ελάχιστης διάρκειας μίσθωσης των 30 λεπτών για τα νησιά-επιπλέον για τους μήνες Απρίλιο, Σεπτέμβριο, Οκτώβριο- η επανεξέταση των επιτρεπόμενων επιβαινόντων στα οχήματά τους, λαμβάνοντας υπόψη και την ποσοστιαία αναλογία σε αντιστοίχιση με την επιτρεπόμενη πληρότητα επιβατών των λεωφορείων Λ.Δ.Χ. δηλ. του 65%, αλλά και τα υψηλά ποσοστά εμβολιασμού που έχουν επιτευχθεί πανελλαδικά και πανευρωπαϊκά (πράσινο πιστοποιητικό), ενώ λόγω του «ιδιωτικού» χαρακτήρα των υπηρεσιών τους, αιτούνται παράλληλα την κατάργηση των όποιων περιορισμών στους επιβαίνοντες με «γνώμονα πάντα», όπως αναφέρουν, «την ασφάλεια και την υγεία των επιβαινόντων».

Παράλληλα τα δύο σωματεία, ζητούν τη θέσπιση συγκεκριμένου χρώματος πινακίδων κυκλοφορίας για τα οχήματά τους, αντί της μπλε λωρίδας, ώστε να αποτρέπεται η πειρατεία, καθώς και να διευκολύνονται τα όργανα ελέγχου. Όπως επισημαίνουν «τα σωματεία αυτά είναι δύο από τα σωματεία του ιδίου αντικειμένου που έχουν ιδρυθεί ανά την Ελλάδα και κατά αποκλειστικότητα τα μέλη που τα απαρτίζουν είναι τουριστικές επιχειρήσεις».

«Όπως είναι γνωστό, ο τουρισμός στην Ελλάδα, αποτελεί "πνεύμονα" της οικονομίας και συνεισφέρει σε ένα μεγάλο ποσοστό στο ΑΕΠ της χώρας μας. Για τον λόγο αυτό ζητάμε και οι δικές μας επιχειρήσεις να υπολογίζονται ισάξια με τις υπόλοιπες επιχειρήσεις του τουρισμού, με κύριο σκοπό την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος και την συμμετοχή τους στην πώληση - ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος. Παρά τις επανειλημμένες μας επαφές και συζητήσεις τόσο με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, όσο και με το υπουργείο Τουρισμού, αυτή την στιγμή βρισκόμαστε πριν την έναρξη της φετινής τουριστικής σεζόν και δεν έχουν επιλυθεί ζητήματα ζωτικής σημασίας του κλάδου μας. Ζητάμε άμεσες ενέργειες, που θα συμβάλλουν στην στήριξη των επιχειρήσεων μας σε αυτή την εξαιρετικά προβληματική περίοδο. Είμαστε βέβαιοι ότι η κυβέρνηση έχει συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα βελτίωσης του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των υπηρεσιών "Εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ οχημάτων με οδηγό" και θα προβεί στις διορθώσεις που απαιτούνται», καταλήγει στις δηλώσεις του, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Σωματείου «Εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ. οχημάτων με οδηγό» Κέρκυρας, Μαρίνος Μικάλεφ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ