Η ελληνική «αντεπίθεση» για τον τουρισμό: Αυτές είναι οι καμπάνιες που θα τρέξουν εν μέσω πανδημίας [βίντεο]

Η ξεχωριστή λίμνη Μελισσάνη στην Κεφαλονιά / Φωτογραφία: SHUTTERSTOCK

Η πανδημία του κορωνοϊού προκάλεσε σημαντικά πλήγματα στις επιχειρήσεις και τους φορείς του τουρισμού στην Ελλάδα.

Η ελληνική τουριστική «μηχανή», ωστόσο, μετά την πρόωρη λήξη της θερινής τουριστικής σεζόων -ελέω πανδημίας- ετοιμάζει ήδη τις επόμενες κινήσεις της. ΕΟΤ και Marketing Greece σχεδιάζουν ένα πλάνο «αντεπίθεσης», το οποίο θα ξεκινήσει να τρέχει στο άμεσο διάστημα. Σε ό,τι αφορά τον ΕΟΤ η βασική εκστρατεία για το επόμενο καλοκαίρι θα «τρέξει» ήδη από τον προσεχή Ιανουάριο. Στο «στόχαστρο» θα τεθούν, αρχικά, χώρες της Ευρώπης και το Ισραήλ, όπως συνέβη και φέτος.

Αυτή θα είναι η ελληνική «αντεπίθεση» για τον τουρισμό [βίντεο]

Την ίδια στιγμή, η Marketing Greece, ετοιμάζει ένα πακέτο προβολής που θα εστιάζει κυρίως στις υπαίθριες δραστηριότητες.

Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ του Αχιλλέα Τόπα για την «αντεπίθεση» του ελληνικού τουρισμού και το πλάνο για την περίοδο 2020-2021.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ