Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης ξεναγεί μέσω βίντεο τους θεατές σε ιστορικά σημεία της πόλης

Θεσσαλονίκη: φωτογραφία shutterstock

Μέσω βίντεο και με την παρότρυνση «Μένουμε Σπίτι», λόγω του κορωνοϊού, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης καλεί θεατές από όλο τον κόσμο να περιηγηθούν σε ιστορικά σημεία της πόλης με εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, επιχειρώντας να κάνει το πρώτο βήμα για την επανεκκίνηση του ενδιαφέροντος των τουριστών και λαμβάνοντας υπόψιν τα παγκόσμια δεδομένα κρίσης του τουριστικού κλάδου, «χτίζει» την τουριστική βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα της πόλης. Σε αυτό το πλαίσιο, κοινοποιεί το συγκεκριμένο βίντεο σε όλα τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, καθώς και σε δημοσιογράφους απ' όλο τον κόσμο που έχουν ήδη φιλοξενηθεί στη Θεσσαλονίκη σε ταξίδια εξοικείωσης.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου, «η δημιουργία αυτού του βίντεο από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι μόνο η αρχή και έγινε προκειμένου η Θεσσαλονίκη να 'κεφαλαιοποιήσει' το θετικό brand που έχει δημιουργήσει αυτή τη στιγμή η χώρα, εξαιτίας της επιτυχημένης διαχείρισης της πανδημίας».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ