Θεσσαλονίκη: Σε τι φάση βρίσκονται τα έργα του Flyover των 373 εκατ. ευρώ και του Μετρό - iefimerida.gr

Θεσσαλονίκη: Σε τι φάση βρίσκονται τα έργα του Flyover των 373 εκατ. ευρώ και του Μετρό

Μετρό Θεσσαλονίκης
Μετρό Θεσσαλονίκης © INTIME NEWS/ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/ΑΡΧΕΙΟΥ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Λεπτομέρειες για την εξέλιξη των έργων που δρομολογούνται και υλοποιούνται στη Θεσσαλονίκη έδωσε ο υφ. Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στο ραδιόφωνο «Ράδιο Θεσσαλονίκη».

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στον μεγάλο αυτοκινητόδρομο FlyOver που θα αντιμετωπίσει το έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης και για τον οποίο αναμένονται οι δεσμευτικές προσφορές έως τις 20 Δεκεμβρίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ξεκαθάρισε ότι δεν θα υπάρχουν διόδια στο FlyOver, ενώ ενδιαφέρον έχουν δείξει μεγάλοι όμιλοι στον κλάδο των κατασκευών. Ο νέος υπερσύγχρονος αυτοκινητόδρομος, μήκους 13 χλμ. με 4 χλμ. συνεχόμενης γέφυρας, και η αναβάθμιση στην υπάρχουσα περιφερειακή οδό θα κατασκευαστούν χωρίς να ταλαιπωρηθούν οι πολίτες, καθώς η κυκλοφορία θα διεξάγεται απρόσκοπτα.

Flyover - χωρίς διόδια

Μάλιστα, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι ο διαγωνισμός «τρέχει» και αναμένονται οι δεσμευτικές προσφορές εντός του τρέχοντος μήνα – πριν τα Χριστούγεννα, ενώ θα υπάρχει και ανάδοχος εντός του Ιανουαρίου.

«Το έργο αυτό είναι ιδανικά σχεδιασμένο για τη Θεσσαλονίκη», είπε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Υποδομών, επισημαίνοντας ότι θα είναι «ένας υπερσύγχρονος εναέριος αυτοκινητόδρομος, καλοσυντηρημένος, χωρίς διόδια που θα αλλάξει θετικά το κυκλοφοριακό γίγνεσθαι της Θεσσαλονίκης. Το δικαιούται αυτό η Θεσσαλονίκη και θα το έχει τα επόμενα χρόνια».

Ερωτηθείς για το κόστος του έργου ο κ. Καραγιάννης είπε ότι είναι προϋπολογισμού 373 εκατ. ευρώ , χωρίς το ελληνικό Δημόσιο να βάλει ένα ευρώ κατά τη διάρκεια της κατασκευής, αλλά ο ιδιώτης, ο οποίος αναλαμβάνει τη συντήρηση και τη λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Μετά το ελληνικό Δημόσιο θα αποπληρώνει τον ιδιώτη, σε βάθος 30ετίας, ενώ καταφέραμε και πείσαμε τους Ευρωπαίους να μην υπάρχουν καθόλου διόδια σε όλο το μήκος της Περιφερειακής της Θεσσαλονίκης».

Στην κυκλοφορία τα πρώτα 5 χλμ. του δρόμου Θέρμη-Γαλάτιστα

Επιπροσθέτως ο υφυπουργός, ειδικά για τον οδικό άξονα Θέρμη - Γαλάτιστα είπε ότι «το μεγάλο κομμάτι του δρόμου από τα 13 χιλιόμετρα που θα κατασκευάσουμε, το δημοπρατήσαμε και το συμβασιοποιήσαμε. Μάλιστα τα πρώτα 5 χιλιόμετρα θα τα παραδώσουμε στην κυκλοφορία την Τρίτη, μαζί με τον υπουργό Κώστα Αχ. Καραμανλή».

Για το Μετρό της Θεσσαλονίκης

Τέλος, όσον αφορά το Μετρό της Θεσσαλονίκης ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε: «Τα έργα υποδομών στη Θεσσαλονίκη πρέπει επιτέλους να βγουν από το πεδίο της πολιτικής αντιπαράθεσης».

«Οι Θεσσαλονικείς βλέπουν ένα έργο από το 2006 και το 2021 ακόμη δεν έχει τελειώσει. Είναι λογικό να είναι δύσπιστοι. Στην πόλη βρισκόμουν όταν ξεκίνησε το Μετρό της Θεσσαλονίκης, όμως τώρα λέω ότι το 2023 θα έχει τελειώσει!», ανέφερε ο υφυπουργός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον τόνισε ότι παρά την εύλογη δυσπιστία που υπάρχει πρέπει να ειπωθούν κάποιες αλήθειες.

«Και το λέω αυτό γιατί πολλές φορές η πόλη πλανάται. Μας αρέσει - και το λέω ως Θεσσαλονικιός και μου επιτρέπετε να το λέω αυτό - γιατί μεγάλωσα σε αυτή την πόλη και αντιλαμβάνομαι τη νοοτροπία της. Θυμάστε τις διαμαρτυρίες για το λιμάνι; Θυμάστε τι έγινε για την υποθαλάσσια αρτηρία; Θυμάστε τι έγινε για τη νέα παραλία; Θυμάστε τι έγινε για το δημαρχείο της Θεσσαλονίκης; Δυστυχώς, στη Θεσσαλονίκη έχουμε μια τάση να πολιτικοποιούμε τα έργα υποδομής. Τα έργα υποδομής πρέπει να μείνουν εκτός πολιτικής αντιπαράθεσης. Δεν έχει καμία σημασία αν φταίει ο ένας ή ο άλλος. Σημασία έχει να υπάρχει ένα οργανωμένο σχέδιο, να δουλεύουμε, να τρέχουμε και να παράγουμε αποτέλεσμα. Και αυτό κάνουμε», σημείωσε ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ