Θεσσαλονίκη: «Εξαφανίστηκαν» οι επιβάτες -Εως και 90% μειώθηκε η κίνηση της αστικής συγκοινωνίας | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr

Θεσσαλονίκη: «Εξαφανίστηκαν» οι επιβάτες -Εως και 90% μειώθηκε η κίνηση της αστικής συγκοινωνίας

Μειωμένη η κίνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς λόγω κορωνοϊού
Μειωμένη η κίνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς λόγω κορωνοϊού / Φωτογραφία: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μειωμένη ως και 90% καταγράφεται η επιβατική κίνηση της αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη, καθώς οι πολίτες έχουν περιορίσει σημαντικά τις μετακινήσεις τους λόγω κορωνοϊού, όπως αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωσή του ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης.

Την ίδια ώρα, ωστόσο, η εκτέλεση της σύμβασης που αφορά στην παραχώρηση 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ προχωρά με γοργό ρυθμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, με τα αστικά λεωφορεία μετακινούνται 1,1-1,2 εκατομμύρια επιβάτες σε μηνιαία βάση, με τα έσοδα από τα εισιτήρια να υπολογίζονται σε λιγότερα των 750.000 ευρώ/μήνα, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν.

Στο μεταξύ, με τέσσερις γραμμές αστικής συγκοινωνίας του ΟΑΣΘ, πολλαπλάσια δρομολόγια και χωρίς καμιά αύξηση κομίστρου ξεκινά από αύριο η «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε» το συγκοινωνιακό της έργο στον νομό.

Πρόκειται για τις γραμμές (80) «Θεσσαλονίκη - Μάλγαρα», (81) «Θεσσαλονίκη - Κουφάλια», (82) «Θεσσαλονίκη - Καλλιθέα» και (53) «Τοπική Γραμμή Σίνδου», που θα εξυπηρετούνται με 17 οχήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αμεσα δε, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση του ΟΣΕΘ, θα δρομολογηθούν και άλλα οχήματα για τις επόμενες γραμμές που θα ενσωματώσει η «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης». Αυτές είναι οι γραμμές: (51) «Σίνδος - Νέος Σιδ. Σταθμός» και (54) «Νέος Σιδ. Σταθμός - Ιωνία».

Μετά και την προαναφερόμενη εξέλιξη, θα υπολείπεται -σύμφωνα με τον ΟΣΕΘ- η λειτουργία τεσσάρων τελευταίων γραμμών του ΟΑΣΘ που θα αναλάβει η «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης» και η γραμμή (9) «ΝΣΣ - Λαχαναγορά», που ανέλαβε η «ΚΤΕΛ Κιλκίς».

«Μάλιστα, οι οδηγοί των ΚΤΕΛ ήδη παροτρύνουν, με οδηγίες τους, επιβάτες να εκδίδουν και να επικυρώνουν εισιτήρια, ενώ αναμένεται -για πρώτη φορά- να χορηγούν και εισιτήρια με αντίτιμο, καλλιεργώντας στον πολίτη την κουλτούρα του συνετού και υπεύθυνου χρήστη της αστικής συγκοινωνίας», επισήμαναν σε κοινή τους δήλωση ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Ιωάννης Καλογερούδης και Γιάννης Τόσκας αντίστοιχα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ