Θεσσαλονίκη: Δύο νέες γραμμές ΚΤΕΛ προς Χορτιάτη και Πεύκα - iefimerida.gr

Θεσσαλονίκη: Δύο νέες γραμμές ΚΤΕΛ προς Χορτιάτη και Πεύκα

ΚΤΕΛ Θεσσαλονικης
ΚΤΕΛ Θεσσαλονικης
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τη λειτουργία των λεωφορειακών γραμμών Νο 58 «Βενιζέλου-Πανόραμα-Διασταύρωση Χορτιάτη» και Νο 59 «Τοπικό Πεύκων» ανέθεσε ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ, που ξεκινά σήμερα με υπεκμίσθωση.

Στόχος, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωσή είναι η στήριξη και η συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού της πόλης και της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νέα σύμβαση ΟΣΕΘ με ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης

Η νέα σύμβαση του ΟΣΕΘ με την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, που εγκρίθηκε πρόσφατα από το Ελεγκτικό Συνέδριο αποσκοπεί στη πολλαπλή στήριξη του έργου του ΟΑΣΘ και στην επικέντρωση του ρόλου του εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος, όπου οι ανάγκες είναι αυξημένες. Έτσι, δόθηκε δυνατότητα για υποστήριξη μέσω της ΚΤΕΛ ώστε τα αστικά λεωφορεία που κυκλοφορούν καθημερινά στη Θεσσαλονίκη να φθάσουν σταδιακά τα 490-500 σε λίγες ημέρες. Η εξυπηρέτηση των γραμμών 58 και 59 θα πραγματοποιείται από σήμερα, Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023, με 12 νέα λεωφορεία για τη γραμμή Νο 58 και 1 λεωφορείο για τη γραμμή Νο 59, με τα δρομολόγια να ανέρχονται πλέον σταθερά σε εκατόν ενενήντα ένα (191 για μετάβαση κι επιστροφή) για τη γραμμή Νο 58 και είκοσι (20) για τη γραμμή Νο 59 κατά τις καθημερινές ημέρες της χειμερινής περιόδου αντίστοιχα.

«Η συχνότητα θα κυμαίνεται στα έντεκα (11') λεπτά στη λεωφορειακή γραμμή Νο 58 και 40-60' λεπτά στη λεωφορειακή γραμμή Νο 59, ενώ τα οχήματα είναι πλήρως εξοπλισμένα με συστήματα τηλεματικής και εξυπηρέτησης ΑμεΑ», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας, προσθέτοντας ότι «είναι βέβαιο ότι οι Θεσσαλονικείς που χρησιμοποιούν τις γραμμές αυτές θα δουν σημαντική βελτίωση της εξυπηρέτησης μέσα στο 2023».

Υπενθυμίζεται ότι για την απόφαση του ΟΣΕΘ προηγήθηκε η διαβούλευση και η σύναψη σύμβασης μεταξύ ΟΣΕΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ, στη βάση του έργου και της πολύχρονης συνεργασίας που υπάρχει με τον ΟΑΣΘ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Θεσσαλονίκη ΚΤΕΛ Χορτιάτης
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ