Τέμπη: Υπερκατανάλωνε ρεύμα η γραμμή, η ένδειξη 10 λεπτά πριν το δυστύχημα -Τα τηλεφωνήματα σε σταθμάρχες - iefimerida.gr

Τέμπη: Υπερκατανάλωνε ρεύμα η γραμμή, η ένδειξη 10 λεπτά πριν το δυστύχημα -Τα τηλεφωνήματα σε σταθμάρχες

Κατεστραμμένο βαγόνι από το δυστύχημα στα Τέμπη
Συγκλονίζουν οι ιστορίες των ανθρώπων που επέβαιναν στο μοιραίο τρένο / Φωτογραφία: ΚΥΔΩΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / INTIME NEWS
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Νέες πληροφορίες έρχονται διαρκώς στο φως της δημοσιότητας για τη μοιραία νύχτα στα Τέμπη όταν τα δύο τρένα -η εμπορική και η επιβατική αμαξοστοιχία- συγκρούστηκαν με αποτέλεσμα τον θάνατο 57 ανθρώπων.

Την ώρα που ο σταθμάρχης οδηγήθηκε στη φυλακή, καθώς κρίθηκε προφυλακιστέoς μετά την απολογία του, και ενώ σε αργία έχει ήδη τεθεί ο προϊστάμενος του ΟΣΕ που βγάζει τις βάρδιες, νέες πληροφορίες για τις ενδείξεις που αγνοήθηκαν και θα μπορούσαν να είχαν προλάβει την τραγωδία έρχονται στο φως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο σταθμάρχης έκανε ένα τραγικό λάθος βάζοντας την επιβατική αμαξοστοιχία στη λάθος γραμμή, ουσιαστικά τοποθετώντας την σε τροχιά σύγκρουσης με την εμπορική αμαξοστοιχία, καθώς η διαχείριση των τρένων, ελλείψει τηλεδιοίκησης, είχε αφεθεί στα χέρια των ανθρώπων της εκάστοτε βάρδιας.

Κάνοντας ουσιαστικά μια από τις πρώτες του βάρδιες στον εν λόγω σταθμό (έναν από τους μεγαλύτερους στη χώρα) και μάλιστα μόνος του εκείνη την ώρα, ο σταθμάρχης έκανε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες το λάθος και ακολούθως, όπως τουλάχιστον προκύπτει από τα στοιχεία που έχουν έρθει στο φως, ενδείξεις αγνοήθηκαν, συστήματα δεν λειτούργησαν, πρωτόκολλα δεν εφαρμόστηκαν.

Τέμπη: Η ένδειξη για υπερκατανάλωση ρεύματος που κίνησε υποψίες

Σύμφωνα με πληροφορίες του Μega, υπήρξε και μία ακόμη ένδειξη που θα μπορούσε να έχει σημάνει συναγερμό και να έχει αποφευχθεί το δυστύχημα. Μια ένδειξη που σήμανε συναγερμό στον σταθμό Ρ6 το κρίσιμο δεκάλεπτο πριν τη σφοδρή σύγκρουση. Ο σταθμός Ρ6 ελέγχει την κατανάλωση ρεύματος από τις γραμμές του τρένου. Καταγράφηκε λοιπόν υπερκατανάλωση ρεύματος στη γραμμή καθόδου, κάτι που δεν δικαιολογούνταν από την κίνηση ενός και μόνο τρένου, με τον υπεύθυνο του σταθμού να καλεί στον σταθμό των Νέων Πόρων, όπου εκεί η σταθμάρχισσα τον ενημέρωσε ότι γνωρίζει πως τη γραμμή χρησιμοποιεί η εμπορική αμαξοστοιχία και τίποτα περισσότερο. Ωστόσο, είχε ήδη μπει και η επιβατική, εξ ου και η υπερκατανάλωση ρεύματος, πληροφορία που αγνοούσαν.

Στη συνέχεια, από το τμήμα Ρ6 επικοινώνησαν με τη Λάρισα, ωστόσο δεν υπάρχει ενημέρωση για το τι ειπώθηκε ή το τι απάντησαν από εκεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ