Τέμπη: Απολογείται ο σταθμάρχης που έφυγε νωρίτερα από τη βάρδια - iefimerida.gr

Τέμπη: Απολογείται ο σταθμάρχης που έφυγε νωρίτερα από τη βάρδια

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη
Σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη / Φωτογραφία: AP
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο δεύτερος, παλαιότερος και πιο έμπειρος σταθμάρχης που είχε βάρδια το απόγευμα της 28ης Φεβρουαρίου, ημέρα που συνέβη η τραγωδία στα Τέμπη, θα βρεθεί σήμερα ενώπιον του ειδικού εφέτη ανακριτή που χειρίζεται την υπόθεση.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, αναμένεται να ισχυριστεί ότι το ωράριό του έληγε στις 23:00 και, παρότι έφυγε νωρίτερα, δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ό,τι έγινε, καθώς το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 23:00, περίπου στις 23:02.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Να σημειωθεί πως χθες Δευτέρα αφέθηκε ελεύθερος μετά την απολογία του, με εγγύηση και περιοριστικούς όρους εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα δύο φορές τον μήνα και απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, ο συμβασιούχος σταθμάρχης. 

Ο 33χρονος κατηγορούμενος, μετά την τραγωδία στα Τέμπη ισχυρίστηκε, σύμφωνα με την ΕΡΤ: «Ήμουν ενισχυτικός, δεν είχα την ευθύνη και τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών».

Η απολογία του συμβασιούχου σταθμάρχη

Όπως είπε ο κατηγορούμενος συμβασιούχος σταθμάρχης, το ωράριό του ήταν 8ωρο, κάτι που ίσχυε έπειτα από προφορική συμφωνία με τον προϊστάμενό του. Βάσει σύμβασης δεν μπορούσε να πληρωθεί υπερωρίες και η βάρδιά του έληγε στις 10 το βράδυ. Όπως είπε, αν γνώριζε πως χρειαζόταν να μείνει παραπάνω, θα το έπραττε.

Στις 30 Μαρτίου η απολογία του επιθεωρητή του ΟΣΕ

Στον ειδικό εφέτη ανακριτή κατέθεσαν νωρίτερα χθες και άλλοι δύο συμβασιούχοι σταθμάρχες που ξεκίνησαν να εργάζονται από την 1η Φεβρουαρίου. Οι συμβασιούχοι εξήγησαν πώς γινόταν στην πράξη η οργάνωση των βαρδιών και, συγκεκριμένα, ποια ήταν τα ωράριά τους, ποιες ήταν οι βάρδιές τους, σε ποιους σταθμούς εργάστηκαν πλην αυτού της Λάρισας και ποια ήταν τα ακριβή καθήκοντά τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, σύμφωνα με την ΕΡΤ, αναμένεται να απολογηθεί στις 30 Μαρτίου με 80σέλιδο υπόμνημα, καθώς ήταν υπεύθυνος και για τις βάρδιες και για το ποιος ήταν σε ποιον σταθμό, πόσες ώρες εργαζόταν και τι καθήκοντα είχε. Όπως έχει υποστηρίξει, σύμφωνα με το βαρδιολόγιο που είχε συνταχθεί έπρεπε έως τις 11 το βράδυ να βρίσκονται και οι δύο απογευματινοί σταθμάρχες σε υπηρεσία. Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται. Σχετικά με την αναρρωτική άδεια που έλαβε την επόμενη μέρα του δυστυχήματος, δεν έχει καμία σχέση με την αποδιδόμενη κατηγορία, καθώς έγινε μεταγενέστερα και αφού έχει δώσει τρεις καταθέσεις ως μάρτυρας στην Τροχαία Λάρισας και αυτοβούλως στην ανακρίτρια Πλημμελειοδικών, δήλωσε ο δικηγόρος του.

Όλοι κατηγορούνται για διατάραξη των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, για ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροήν.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ