Τέμπη: Μαραθώνια απολογία του σταθμάρχη -Σε εξέλιξη από τις 2 το μεσημέρι, τι ισχύει με τα «νέα στοιχεία» - iefimerida.gr

Τέμπη: Μαραθώνια απολογία του σταθμάρχη -Σε εξέλιξη από τις 2 το μεσημέρι, τι ισχύει με τα «νέα στοιχεία»

Απομακρύνονται τα βαγόνια του τρένου από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη
Εικόνα από την πρώτη μέρα μετά το δυστύχημα / Φωτογραφία: INTIME
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε εξέλιξη εδώ και πάνω από τρεις ώρες (άρχισε λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι) βρίσκεται η απολογία του σταθμάρχη ο οποίος έκανε το μοιραίο λάθος που οδήγησε στην τραγωδία των Τεμπών.

Ο σταθμάρχης είχε μεταφερθεί νωρίς το πρωί στο δικαστικό μέγαρο, όμως η διαδικασία διεκόπη πριν ξεκινήσει, λόγω κάποιων νέων στοιχείων που υπήρξαν. Κατά τις 14:00 κλήθηκε να μπει στο γραφείο της ανακρίτριας για να ξεκινήσει η απολογία του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο σταθμάρχης, υπενθυμίζεται, είχε ζητήσει χθες νέα προθεσμία διά του συνηγόρου του, ο οποίος υποστήριξε ότι έχουν προκύψει νέα στοιχεία για την υπόθεση τα οποία και θα εισφέρει στην έρευνα. Σύμφωνα με τον συνήγορο του σταθμάρχη, Στέφανο Παντζαρτζίδη, «είναι στοιχεία καθοριστικά και έπρεπε να ζητήσουμε νέα προθεσμία, ώστε να τα μελετήσουμε και να τα αξιολογήσουμε».

Ο σταθμάρχης αντιμετωπίζει σοβαρές κατηγορίες όπως την κακουργηματική πράξη της διατάραξης ασφαλείας των συγκοινωνιών αλλά και του πλημμεληματικού χαρακτήρα αδικήματος της ανθρωποκτονίας από αμέλεια κατά συρροή, και της σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή.

Σημειώνεται πως σύμφωνα με όσα δήλωσε ο συνήγορος του σταθμάρχη κ. Στέφανος Παντζαρτζίδης, ο πελάτης του «αναλαμβάνει το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί», αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο οι ευθύνες να στραφούν και σε άλλα πρόσωπα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπ. Υποδομών και Μεταφορών: Σε αργία ο επιθεωρητής του ΟΣΕ

Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα το πρωί της Κυριακής, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε ανακοίνωσή του ξεκαθάρισε πως τίθεται σε αργία ο επιθεωρητής Νικολάου Δημήτριος, ο άνθρωπος δηλαδή που τοποθέτησε τον σταθμάρχη στην Λάρισα.

«Βάσει του άρθρου 102/30-5-2022 του Εσωτερικού Κανονισμού λειτουργίας του ΟΣΕ και κατόπιν απόφασης του Προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού κ. Σπ. Πατέρα, από 4-3-2023 τίθεται σε αργία ο Επιθεωρητής Νικολάου Δημήτριος του Παναγιώτη μέχρι την διεξοδική διερεύνηση της καταλληλότητας και επιλογής του Σταθμάρχη Σαμαρά Βασιλείου για υπηρεσία στον στ. Λάρισας» αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου .

Οι πρώτες στιγμές μετά τη σύλληψη

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ ο σταθμάρχης ήταν σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση αμέσως μετά τη σύλληψή του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο συλληφθείς φέρεται να ψέλλισε σε όσους τον είδαν: «Κουβαλάω 35 φέρετρα στην πλάτη μου (σ.σ. αυτός ήταν ο απολογισμός των νεκρών εκείνη την ώρα)».

Είχε κάνει ξανά το ίδιο λάθος μέσα στην ίδια μέρα ο σταθμάρχης

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τα λεγόμενα του σταθμάρχη του Βόλου, Γιώργου Αποστολέρη, ο σταθμάρχης της Λάρισας είχε κάνει το ίδιο λάθος ξανά μέσα στην ίδια ημέρα. Συγκεκριμένα, λίγη ώρα πριν σημειωθεί η ανείπωτη τραγωδία, είχε βάλει και άλλο τρένο σε λάθος γραμμή. Ωστόσο, σε εκείνη την περίπτωση το αντελήφθη εγκαίρως ο μηχανοδηγός του τρένου και πρόλαβαν το κακό.

Ειδικότερα, όπως αναφέρουν πληροφορίες του τηλεοπτικού σταθμού OPEN, μία άλλη τραγωδία απετράπη κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, όταν την περασμένη Τρίτη, λίγη ώρα πριν το δυστύχημα που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 57 ανθρώπων ο σταθμάρχης που κρατείται και θα απολογηθεί αύριο στον ανακριτή, είχε βάλει ξανά αμαξοστοιχία στη λάθος (στην αντίθετη) γραμμή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με όσα τόνισε στο ίδιο μέσο ο σταθμάρχης του Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης, ο 59χρονος είχε στείλει και τον Προαστιακό ανάποδα στη γραμμή. Ο χειριστής του προαστιακού ήταν αυτός που διαπίστωσε εγκαίρως το σφάλμα του σταθμάρχη Λάρισας και ευτυχώς το διόρθωσε, προτού συναντηθεί πάνω στην γραμμή με άλλο τρένο. «Λίγη ώρα πριν (τη σύγκρουση των δύο τρένων) το τρένο 2595 στη Λάρισα, μπήκε σε ανάποδη γραμμή. Αυτό σημαίνει ότι ο άνθρωπος -ο σταθμάρχης- βρισκόταν σε σύγχυση. Το άλλο τρένο που πήγαινε κανονικά στη γραμμή του, έκανε πίσω και ύστερα επανήλθε στην γραμμή», επισήμανε ο κ. Αποστολέρης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ