Ταχιάος για Μετρό Θεσσαλονίκης: Ή τελειώνουμε το 2023, ή θα μας ζητήσει η ΕΕ ένα δις ευρώ πίσω - iefimerida.gr

Ταχιάος για Μετρό Θεσσαλονίκης: Ή τελειώνουμε το 2023, ή θα μας ζητήσει η ΕΕ ένα δις ευρώ πίσω

Ταχιάος για Μετρό Θεσσαλονίκης: Ή τελειώνουμε το 2023, ή θα μας ζητήσει η ΕΕ ένα δις ευρώ πίσω
Ταχιάος για Μετρό Θεσσαλονίκης: Ή τελειώνουμε το 2023, ή θα μας ζητήσει η ΕΕ ένα δις ευρώ πίσω -Φωτογραφία: Eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Να σταματήσει η σπέκουλα σε βάρος του έργου με όρους συναισθηματικής εκμετάλλευσης συμβόλων» ζήτησε ο
Πρόεδρος της Αττικό Μετρό κ. Νίκος Ταχιάος.

Μεταξύ άλλων -σε συνέντευξή του στον Radio North 98- επεσήμανε ότι «το χρονοδιάγραμμα του μετρό Θεσσαλονίκης για ολοκλήρωση το 2023 βασίζεται σε επιστημονικά δεδομένα προβλέποντας και την ανάγκη ολοκλήρωσης του έργου, πριν την ημερομηνία κατά την οποία η Ε.Ε. θα βάλει τέλος στη χρηματοδότηση και θα ζητάει πίσω περίπου ένα 1 δισεκατομμύριο ευρώ ή και περισσότερα».

Επιγραμματικά ανέφερε τα εξής:

  • Οι αρχαιολογικές υπηρεσίες είναι έτοιμες να εφαρμόσουν τις οδηγίες που θα λάβουν από το ΥΠ.ΠΟ. για την εφαρμογή της μεθόδου απόσπασης και επανατοποθέτησης, όπως και η Αττικό Μετρό είναι έτοιμη να εφαρμόσει τις όποιες δικλείδες ασφαλείας θα θέτει η απόφαση της Υπουργού Πολιτισμού σε συνέχεια της απόφασης του ΚΑΣ.
  • Θα είχαμε πολύ μεγαλύτερο κόστος, εκτροχιασμό από τα χρονοδιαγράμματα και μεγαλύτερη καταστροφή αρχαιοτήτων –της ελληνιστικής περιόδου-  με την εφαρμογή της in situ κατασκευής.
  • Είναι δεδομένο ότι οι αρχαιότητες θα επιστρέψουν και θα επανατοποθετηθούν στο σταθμό Βενιζέλου, διότι οι προδιαγραφές του έργου το επιβάλλουν.
  • Θα προσαρμόσουμε και θα εφαρμόσουμε τη συμφωνία για τις πρόδρομες εργασίες επέκτασης προς τα βορειοδυτικά, αλλά πρέπει να καταλάβει ο κόσμος πως εκεί ξεκινάμε από το μηδέν, διότι δεν υπήρχε τίποτα εκτός από μια πολιτική απάτη από την προηγούμενη κυβέρνηση.
  • Δεν είμαι υπέρ συγκεντρώσεων και άλλων εκδηλώσεων που θα μπορούσαν να διχάσουν την πόλη. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι  όλοι σχεδόν οι φορείς και οι αρχές, η Περιφέρεια δια του περιφερειάρχη κ. Τζιτζικώστα, ο Δήμος δια δημάρχου του κ. Ζέρβα, η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας δια του προέδρου κ. Καϊτεζίδη, το ΤΕΕ/ΤΚΜ δια των κ. Τσακούμη και κ. Μπίλλια, ο Εμπορικός Σύλλογος και τα Επιμελητήρια δια των προέδρων τους, τάσσονται υπέρ του έργου και της συγκεκριμένης μεθόδου. Και είναι όλοι αιρετοί εκπρόσωποι της κοινωνίας. Σε αντίθεση με τον αποχωρήσαντα πλέον πρώην Δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη και τους συν αυτώ, που εκπροσωπούν μια μικρή φωνασκούσα μειοψηφία.

Ο κ. Ταχιάος, μίλησε θετικά για το πρώτο διάστημα της δημαρχίας του κ. Ζέρβα, αλλά και για τον ενισχυμένο ρόλο που έχει αναλάβει ο «εμπειρότατος Βασίλης Γάκης», τονίζοντας πως αποτελεί προσωπική του επιλογή, να μην επιβαρύνει κάθε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με το θέμα του Μετρό, δια της παρουσίας του, που ούτως ή άλλως, όπως εξήγησε, δεν είναι εύκολη λόγω του φόρτου που συνεπάγοντα τα καθήκοντα στην Αττικό Μετρό Α.Ε. Τέλος δήλωσε ότι θα υποστηρίξει την προσπάθεια κατασκευής χώρου στάθμευσης στην Πλατεία Ελευθερίας, εφόσον γίνει μία μελέτη βιωσιμότητας και η προσπάθεια αυτή είναι τεχνικά και οικονομικά εμπεριστατωμένη.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ