fbpx Συνάντηση Κεραμέως - ΟΛΜΕ για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και Διά Βίου Μάθηση | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Συνάντηση Κεραμέως - ΟΛΜΕ για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και Διά Βίου Μάθηση

Από τη συνάντηση Κεραμέως με ΟΛΜΕ
15|07|2020 | 12:43
Η ηγεσία του υπ. Παιδείας με την αντιπροσωπεία της ΟΛΜΕ

Συνάντηση με αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) είχε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Στη συνάντηση, στην οποία συμμετείχαν ο Γενικός Γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης κ. Γεώργιος Βούτσινος και η Γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κα Σίσσυ Γκίκα συζήτησαν τη διαμόρφωση του νέου νομοσχεδίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ) και Δια Βίου Μάθηση (ΔΒΜ).

Στη συζήτηση αναλύθηκε εκτενώς η υφιστάμενη κατάσταση της ΕΕΚ και τα βασικά χαρακτηριστικά της σκοπούμενης μεταρρύθμισης. Ο κ. Βούτσινος επεσήμανε την επικείμενη καθιέρωση του Εθνικού Συστήματος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Σ.Ε.Ε.Κ.), το οποίο θα αναπτύσσεται στα πεδία 3, 4 και 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, κατ’ αντιστοιχία με αυτά του Ευρωπαϊκού.

Η υπουργός Νίκη Κεραμέως τόνισε πως βασικοί στόχοι είναι η αλλαγή της νοοτροπίας αναφορικά με την ΕΕΚ και η άμεση σύνδεσή της με την αγορά εργασίας, ενώ υπογράμμισε την πιλοτική λειτουργία των Πρότυπων ΕΠΑΛ και Πειραματικών ΙΕΚ.

Η κυρία Κεραμέως δήλωσε: «Συνεχίζεται ο διάλογος με φορείς για το νέο νομοσχέδιο, που αποτελεί μία συνεκτική και ολιστική προσέγγιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης. Σκοπός μας, οι συντονισμένες παρεμβάσεις στον τομέα της ΕΕΚ να οδηγήσουν σε μεγαλύτερη απορροφητικότητα των νέων στην αγορά εργασίας και να συνδεθούν με αύξηση της παραγωγικότητας.»

ΣΧΟΛΙΑ